Ben benieuwd naar de prijzen indien je die wil delen? Had eens op Chrono gekeken maar daar weet je nooit…
Heb enige tijd mijn Diver 65 crazy numerals verkocht wegens “upgrade” naar een BB58. Heb toch wel spijt, en wil nu de deels bronzen Oris 65. Dus een plugje als je deze hebt, wel met stalen band.
Ik snap het wel, erg gaaf model die. Zeker met die bronzen bezel.
De mijne gaat zeker niet weg
Ongetwijfeld
En zeker die op de Diver 65 van bovenstaande foto. Die lijkt me mooier afgewerkt dan mijn Serica versie.
Deze SixtyFive ziet er gaaf uit. Ook fijn zonder datum.
Welke versie/ref nr. is dit?
Dat is/was deze :
Thanks!
Maar jammer. Alles waar hodinkee aanhangt heb ik sowieso geen interesse in. Wellicht ooit met mazzel komt ie hier in het blauw eens voorbij.
En er zit een handopwinder in. Dat is ook lekker onhandig met een schroefkroon. Dan kan deze mooi weer van de lijst af
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi
Maar toch bedankt voor de tip!
Ik heb mogelijk iemand die zijn Oris 65 wil verkopen, echter zonder stalen band. Is er toevallig iemand die van zijn stalen band af wil? In dat geval graag PB.
Hoe bevallen de ON schoenen? Zit er over te denken dit merk ook eens te proberen als mijn Pegasus paar versleten is.
Volgens mij hadden we het hier ook al over in het SPBx Only topic, een jaartje geleden
Ik had ze toen nog niet heel lang. Inmiddels zijn de Cloudflows bijna aan vervanging toe. Voor de korte tot maximaal 15K afstanden zijn dit de schoenen die ik het liefste gebruik. Volgens mij zijn de schoenen weer verder doorontwikkeld, dus ik ben heel benieuwd naar het volgende paar.
Zou zomaar kunnen, want blijkbaar is het je foto doos
Okay, ik ga ze proberen!
Dan zijn mijn Nikes dus ook alweer een jaartje ouder