Fijne woensdag!
Yep, tropic is mijn favoriet op de 65
Een klein cadeautje van de Oris stand op de horlogebeurs in Düsseldorf
Oh en voor ik het vergeet… hadden jullie deze al gezien?
Dit is een gelimiteerde oplage van 150 stuks… je moet alleen wel van glimsteemtjes houden
Kunnen jullie je de discussie nog herinneren over de streepjes op de end links van de Divers 65? De ene end link heeft dat wel en de andere niet. Ik dacht ik stel de vraag nog even aan Oris zelf.
Ze wisten het zelf ook niet, maar ze gaan het zelf navragen nadat ik wat foto’s heb gestuurd.
De heer Studer zelf was er ook nog. Even een kort praatje met hem kunnen maken.
Ook was er nog een lezing/interview hoe Oris verder wilt gaan qua duurzaamheid en de projecten die ze ondersteunen.
Ik heb deze gepast op de WatchTime Beurs. Op foto’s vind ik hem al mooi, maar in het echt is die zo veel mooier!
Welke tropic heb je erop zitten? Ik twijfel om er ook een te bestellen voor erbij
Oei, geen idee, is een generisch bandje dat ik eens opgepikt heb uit het blauwe voor 10 euro ofzo. 22mm en duw ik gewoon tussen de lugs (21mm), gaat prima. Dure tropics geloof ik niet zo in, als de lengte prima is, en de gaatjes een beetje goed vallen is het prima
Oef… die komt best binnen bij mij. Alleen niet zo goed. Dit is niet mijn smaak
Past ook niet echt op een 65… imho
Gaaf! En gefeliciteerd!
Ben het hier ook mee eens! Ik twijfelde ook of ik hem wel wilde passen hahaha. Brons is sowieso niet helemaal mijn ding, maar met glimsteentjes is het een absolute no go voor mij
En terecht! Hij is prachtig! Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Een Aquis zoals ik hel graag zie, mooi mat zoals het hoort op een toolwatch
Bedankt! Het was even zoeken deze 40mm tungsten, maar ben er ontzettend blij mee!
Die zijn redelijk zeldzaam inderdaad. Mooie vondst!