ORIS Only - deel 5

Iemand deze kopen voor de hoofdprijs? Incl Oris tropic!

6 likes

Ga je akkoord met een volle tank diesel en 5 kuub gas?

Das nog geen 150 euro

Klein tankje heb je dan!
150 krijg ik krap aan mijn tank mee vol…a 2x in de focking week…

Ik wil een bakfiets :hushed:

Uit den oude doos

19 likes

17 likes

Halloweenhorloge :jack_o_lantern::wine_glass:

26 likes

X-POST! Mijn eerste rubberen Oris band, voelt erg comfortabel maar niet geschikt voor polsen kleiner dan 16,5 cm. Past bij mij net. Was trouwens een hele operatie om de stalen band goed losgeschroefd te krijgen, heeft wat karakter aan het horloge gegeven :zipper_mouth_face:

8 likes

Mooi! Die staat nog steeds op mijn lijstje

Staat hem heel goed! Sowieso vind ik dat de Aquis het beste gaat met rubber, terwijl ik normaal echt van de bracelets ben :sweat_smile:

1 like

Ernstig?

Nee paar mini krasjes, hij is al 5 jaar intensief gebruikt dus sowieso niet meer ongeschonden.

1 like

Ha een chronoris. Prachtig machientje vind ik. Mooi ook in de movember uitvoering (toch?)
Draag de mijne ook nog vaak en graag.

1 like

Mooie combo! Is dit een origineel bandje? Of ergens vandaan gehaald? (Zo ja, waar? :innocent:)

Dat is de originele band van de Fratello x Oris inderdaad. Past er perfect bij :ok_hand:

Leuk detail is ook de rode binnenkant:

7 likes

Incoming!

30 likes

Mooie keuze! Ik ben benieuwd hoe die band gaat patineren… :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Ik ook zeker

1 like

De kast wordt er mooier op met de donkere patine vind ik. Iets minder rose goud en minder flashy. Dus dat zal met de band normaal niet anders zijn :blush:

1 like

Ik vind het zelf leuk om van band te wisselen en wil op ten duur de donkerblauwe rubberband van Oris aanschaffen. Deze is vrij prijzig, zo’n €200, en benbenieuwd of er alternatieven zijn. Verder heb ik gezien dat je voor niet al te veel een ‘custom’ leren band kan laten maken. Mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog aanbevelingen hebben voor een aftermarket band voor mijn Aquis GMT.

5 likes

Er zijn adapters op de markt die speciaal voor de Aquis ontworpen zijn zodat je er alle andere soorten bandjes op kan dragen.
Ook vrij prijzig en weet niet of het nu echt mooi staat. Op sommige foto’s denk ik van ‘ja’, andere spreken me dan weer minder aan.

1 like