Horlogehobby zit een beetje in de klad hier.
Draag alleen nog maar deze. Geen straf gelukkig
Gaaf horloge, en welkom hier!
Dit was mijn eerste serieuze horloge! Wil hem ooit weer terugkopen. Geniet ervan en terecht dat ie elke dag om de pols verschijnt!
Ik lees al een tijd hier mee, eindelijk heb ik de knoop doorgehakt om 65 aan te schaffen!
Het is een 36mm, op mijn dunne polsjes paste die toch beter dan de 40mm.
Heel erg blij mee :-)
Welkom hier en gefeliciteerd met de aankoop! Prachtig horloge!
Welkom! De 36mm staat je heel goed!
De 36mm zou ook wel wat zijn voor m’n dochter denk ik. Ik heb een 40mm maar is te grof voor dr
36 mm, die zie je hier niet vaak om niet te zeggen nooit.
Is wel de oorspronkelijke maat uit de jaren 60.
Ok. Ik ga de vraag toch maar even hier neerleggen.
Ik heb sinds begin augustus een stuk of 7 Oris ad’s bezocht in t buitenland. Maar tot zoverre 0. Noppes nix.
Niet een rectangular gezien. Is het gewoon niet populair? Of net wel? Of alleen op bestelling?
En waar zijn deze wel gewoon te bepotelen? Botique in Amsterdam mss?
Schitterend! Volgens mij de enige 36mm op het forum, maar zeker niet minder mooi. Geniet ervan!
Was toevallig vandaag in de Amsterdam boutique, niet specifiek op gelet maar volgens mij lagen ze er alle 4.
Ik heb ze in de Oris Boutique in Zürich wel in de vitrine zien liggen. Alle kleuren waren daar aanwezig.
Deze is al eens eerder op het forum geweest, heeft hier in het voorjaar te koop gestaan. Via Marktplaats is ie weer bij mij terecht gekomen.
Bij de oris boutique liggen ze idd alle 4 in de etalage.
Echt wow !
Zie die niet meer op de Oris site…
Thx! Deze komt uit 2004
En op harvey store het goedkoopst volgens mij. Niet te bepotelen maar als je weet wat je wilt…