Werkt de Bezel zonder rubber rand ook of ‘lockt’ hij dan alleen niet?
Ja hoor, alles werkt. Ik vond de prijs om die te laten vervangen te hoog. Om die reden door een goudsmid massief zilveren pennen laten maken.
Ik ben benieuwd hoe ze 3D geprint carbon maken. Dat moeten wel hele fijne vezels zijn, wil je het kunnen printen.
Met carbon wordt carbon fiber-reinforced polymer (koolstofvezelversterkte kunststof) bedoeld. Bij carbon gevulde filamenten worden kleine vezels aan het basismateriaal, toegevoegd om de eigenschappen van dat materiaal te verbeteren. Carbonvezels zijn buitengewoon sterk en zorgen ervoor dat het filament in sterkte en stijfheid toeneemt. Het is harder, waardoor er niet snel krassen of beschadigingen aan het model zullen ontstaan wanneer het in aanraking komt met een ander voorwerp. Verder zorgen de carbon vezels dat het geprinte model lichter wordt, wat voordelen heeft voor diverse toepassingen. Door de toevoeging van de carbon vezels aan een basis filament als PET-G of PA krijgt het model een antraciet en matte uitstraling.
Hier nog wat meer info.
Ik zag ‘m net in mijn mailbox verschijnen, ik vind ‘m eigenlijk wel heel gaaf!
Zeker gaaf. Maar voor 4200 koop ik toch liever wat anders.
En op een strap? Dat is een stuk subtieler dan de full brons ervaring nu
Dat zou ik nog kunnen overwegen inderdaad
Misschien vind je wel een liefhebber voor de band. Ik weet dat @Tulipan met de gedachte speelde eentje aan te schaffen
Ik heb er net eentje besteld, die is al onderweg geloof ik…, maar toch bedankt!
Jammer, had hem wel willen ruilen voor de 2823
Haha dat nooit!
Vandaag maar dit oudje om gedaan, blijft toch een hele mooie. Vooral die blauwe dial, zie dat ik iets beter had moeten poetsen. haar en een vlekje op het glas, het is een schande vooral die afkeurende blik van mijn broer
Wat ik mij wel afvraag .
Gevoel van kwaliteit en “luxe” of gewoon een kek goed gebouwd plastic gebakje?
Ben benieuwd of ze deze materiaal keuze verder gaan doorzetten.
De eerste moet natuurlijk knallen, dus dan is dit model en kleurkeuze te begrijpen .