Hij blijft bij mij ook steeds terugkomen op de shortlist, het horloge heeft echt wel wat. Klassiek met wat funky vibes. De rode versie via Uhrinstinkt voor €1300 op de mat momenteel, dat is een goede deal. De blauwe en witte versie een stukje duurder (€1500+).
Thanks for the tip

Die is gaaf zeg!
Leuk horloge.
Maar waar diend die grote knop voor R boven?
Neem aan dat de onderste 2 voor de chronograaf zijn.
De onderste twee zijn om het horloge een uur voor- of achteruit te zetten. De tweede tijd van de kleine subdial heeft ook een dag- nacht functie. De grote knop is weer om met je piloten handschoenen de inner bezel te bedienen
Fraai horloge! Ik begrijp uit de laatste MvdT podcast met Robert-Jan Broer dat er de komende dagen (ik dacht nog in november) een nieuwe fratelloris aangekondigd gaat worden. Ben heel benieuwd!
Ik hoop op iets groens 
Goed om weten! Ik ben heel benieuwd wat dat wordt… als hij zo mooi is als de eerste dan moet ik hem hebben 
Ik dacht ik geef even een heads up, kan je vast sparen
. Ze kondigen em aan en dan heb je nog een week de tijd om te beslissen voor de verkoop start
Enig idee welk reeks het wordt of is er niets van gelost?
Spijtig dat Oris geen Chronoris meer in de collectie heeft. Maar daar maak je geen hype mee helaas 
Nope
Die was ook tof inderdaad!
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en eens de aquis gaan passen. Ik ging eigenlijk voor de 39.5 mm maar die was niet voorradig. Daarom een 41.5 om gehad die mij totaal meeviel qua afmeting om de pols. Binnenkort wel nog terug om de 39.5 mm te passen. Daarna kan het wikken en wegen beginnen
de kleur ben ik in ieder geval uit, groen
Gaaf! Ik had ook de 41,5 gepast en begin ook naar de Aquis toe te groeien. Ben er nog niet helemaal over uit, omdat ik ook wil sparen voor mijn grail, maar wie weet wil ik in een wilde bui er toch een… en dan ook groen 
Die had ik helaas niet kunnen passen, maar heb deze gepast
Dat grijs is echt goed ook. De plaat zelf van deze versie is mij te druk wel. T groen was in t echt zoveel beter als op de website ook. Wat is je grail?
Ondanks de knallende kleur is die een tikkeltje saai, vind je ook niet?
Ik vond hem ook te druk, maar ook bij mij ging het even om het formaat. Achteraf had ik gewoon om de groene moeten vragen, of om de New York Harbor editie. Echter ik had al zo veel gepast dat ik niet te veel wilde vragen 
Eigenlijk is de Moonwatch van Omega mijn grail. Dus wil ik daar voor gaan, dan kan er eigenlijk geen Aquis komen. Maar je kent het wel… ik zal ergens in het komende jaar vast een zwak momentje hebben