ORIS Only - deel 5

Werd er niet warm van.

6 likes

Dat grijs is echt goed ook. De plaat zelf van deze versie is mij te druk wel. T groen was in t echt zoveel beter als op de website ook. Wat is je grail?

Ondanks de knallende kleur is die een tikkeltje saai, vind je ook niet?

Ik vond hem ook te druk, maar ook bij mij ging het even om het formaat. Achteraf had ik gewoon om de groene moeten vragen, of om de New York Harbor editie. Echter ik had al zo veel gepast dat ik niet te veel wilde vragen :blush:

Eigenlijk is de Moonwatch van Omega mijn grail. Dus wil ik daar voor gaan, dan kan er eigenlijk geen Aquis komen. Maar je kent het wel… ik zal ergens in het komende jaar vast een zwak momentje hebben :rofl:

1 like

Al had het een sunburst plaat geweest was het al veel mooier.

1 like

Dat denk ik ook. Ik vind de plaat nogal vlak overkomen.

1 like

Ja idd. Hij is geprint. Dus in welke hoek je hem ook bekijkt het blijft hetzelfde. Er is vast een markt voor, maar ik ben het niet. Wel ben ik verkocht aan de groene 65.

1 like

Matched qua kleur wel mooi met de Tattoo
:wink::+1:t3:

2 likes

10 likes

Deze, alleen dan op staal.

10 likes

Ja die is gaaf hè? Ik had hem ook voor het eerst in het echt gezien. Ik ben zelf niet zo van brons en goudkleurige accenten, maar bij dit groen past het brons gewoon. En het mooie is dat het heel subtiel is.

Wat ik apart vind van de Coulson editie, je zegt nu ook dat de dial geprint is. Als ik naar je foto’s kijk, dan zie ik ze er wel een heel klein beetje bovenuit steken. Van mij had dat wel iets meet gemogen om wat meer diepte in de dial te krijgen. Wat vond je van de kast zelf?

1 like

Ja groen met brons gaat prima. En de plaat speelt lekker met het licht.

En ik bedoel dat de kleur geprint is. De ciifers liggen er op. Maar er gebeurt niks met die kleur dat is jammer. Wat de kast betreft voelt het wel zeer solide aan en het ziet er leuk uit. Alleen niet 4,2k leuk.

2 likes

Die nieuwe omega bracelet past, de forstner president band bedoeld voor de 3861 past niet. vreemd en jammer

1 like

I’m blue dadada

20 likes

6 likes

Hmmm, vreemd en vroeg het me al af… dan gaat de uncle seiko voor de 3861 ook niet passen denk ik?

1 like

geen idee. zou eens iemand moeten proberen

1 like

Twijfel, maar denk dat deze voorlopig blijft

5 likes

Eens wat anders geprobeerd op vlak van fotografie vandaag!

13 likes

Fratello gaat morgen een collab uitbrengen met Oris. Ik ben benieuwd! Ziet er wel tof uit met de zwarte plaat en faux lume. Lijkt dus wel een Diver 65 te worden.

5 likes

Dat is bij Oris toch wel mijn favoriet.

1 like