Heel gaaf, deze Momotaro! Een collega van me heeft er eentje dus ik zie hem regelmatig
Gefeliciteerd maat👌🏻
Mooie Oris hoor, jammer dat je hem wegdoet. Ik zie hem niet vaak in deze versie, is dit de Hangan?
Dit is de Great Barrier Reef III.
De Hangang is groen en heb ik ook
Dat is ook de reden dat er eentje weg gaat. Te veel overlap en eigenlijk draag ik altijd de oudere oranje/tungsten Aquis
Dat die je goed Vincent. Erg leuk in deze kleurstelling
Dat is een lastige keuze! Dan zou ik de middelste houden.
Ja, daar neig ik ook naar.
Dit is de tweede keer dat ik die heb. Vreselijk spijt dat ik hem de eerste keer verkocht heb en dat ga ik weer krijgen ben ik bang.
De GBRIII en Hangang zijn prachtig en vind ik daardoor net even te chic voor een duiker als de Aquis.
Mee eens. Ze zijn prachtig alleen te verfijnd voor een toolwatch. De middelste oogt ook wat rustiger en ziet er hierdoor robuuster uit.
Kudos voor de dedication! Drie keer een bijzondere Aquis!
Weer een nieuwe Oris.
Handwinder met power reserve achteraan.
Mooie kleur en maat maar €4200, wie betaalt dat voor een Oris?
Hij is wel mooi. Lekker kleurtje, mooie band, mooie wijzers voor een pointer date… maar ik denk dat ik voor dat geld toch even ga kijken bij Tudor voor een Pro of P39.
Die power reserve indicatie achter vind ik dan wel weer een leuke complicatie.
Dat is wel heel pittig inderdaad… en vooral, daar kan je al wat anders mee kopen. Maar hij is wel mooi
Inderdaad prachtig maar echt serieus veel ekkies voor Oris
Middelste houden 100% en dan de blauwe maar weg, dat groen is echt prachtig
Een prachtige uitvoering
Ik zou dat wel doen maar niet door dit model.
Het is een inhouse movement dus ja dat kost geld. 5 dagen power reserve en 10 jaar garantie. 10 jaar geen onderhoud. Als je day bijvoorbeeld vergelijkt zoals @JuKo zegt. Koop een tudor en in die 10 jaar service je hem 2x (1x per 5 jaar) dan ben je ook 1k extra kwijt. Maar is 4200 nog steeds veel. Had rond de 3k meer begrepen.