Het was genieten van de manier waarop je je Aquis aanprees Erwin! Fijn dat je dat mooie horloge inmiddels verkocht hebt, jammer voor trouwe volgers van jouw strips hieromtrent. Ik vond het echt hilarisch en heb er van genoten!
Mooie Roy! Eerst had ik iets van “meh” maar dat is nu een “yeh”.
De vetste 65, well played!!!
Geweldig mooi, van harte! Met deze is het voor mij allemaal begonnen #wilhemterug
Thnx Cihan
Haha, misschien komt hij nog een keer in het blauw als ik eindelijk mijn El Primero ga kopen
Erg fraai. Veel plezier met je NA
Thnx
De Omega is waarschijnlijk de watch die iedereen wil maar ik heb toch de voorkeur voor de Oris. In alles de perfecte balans voor wat ik in een horloge zoek✨
draagt waarschijnlijk fijner (top band!) en staat beter qua maat
Naast elkaar in je hand worden de verschillen uitvergroot. De Omega band met push meganisme om snel te verstellen is natuurlijk erg comfortabel en ook erg mooi afgewerkt. Omega band heeft trouwens ook taper. De verschillen qua afwerking gelden ook voor de rest natuurlijk.
De Oris is dan weer dunner (maar geen 300m WR), en biedt als je kijkt naar prijs super veel bang for buck. Zeker als je je bedenkt dat een licht gebruikte van beide bijna een factor 4 scheelt. Draagplezier met minder zorgen. Ik durf wel te stellen dat de kwaliteit niet 4x beter is (iets met law of diminishing returns).
Omega 41mm / 47,8 l2l / 13,7 dik (vorige generatie is vooral dikker)
Oris 40mm / 48 l2l / 12,8 dik.
Op de foto lijkt de Omega veel groter, maar dit vertekent. Qua dragen merk je met name het verschil in dikte.
Laten doen door @GiveMeYourDough?
Gewaagd voor een horloge als dit, maar het resultaat is er erg geslaag!
Nice
Nee, the dial artist, IFL Watches.
Google maar op “Oris Tiffany Sky”.
Zijn er 50 van gemaakt.
Gaaf ding!