ORIS Only - deel 5

Ook erg mooi! :+1:

1 like

De opruiming gaat door.
Waarschijnlijk de laatste in deze staat😍

8 likes

Deze heb ik ook maar is wel wat ouder.
Zie je inderdaad niet vaak. Blijft een toppertje voor mij.

1 like

Ja het is een gaaf horloge met de draaibare chapter ring zoals de Navitimers dat ook hebben.

Er zijn ook chronograaf versies uitgebracht welke je nog minder vaak ziet.

Klopt. Een horlogemaker in Budel heeft er een te koop staan.

7 likes

Ja, ik had hem gezien bij Nieuwendaal, het Oris SC in NL.
Flink aan de prijs met ruim 3k…

Da’s inderdaad een dingetje…

Deze is wel erg gaaf zeg! Alleen jammer van de 44mm. Dat is helaas toch echt te groot voor mijn pols.

46 zelfs :face_with_hand_over_mouth:

De niet-chronograaf is 44mm

2 likes

Oef dat is een flinke diameter. Als ze hier nou eens een 40mm van uit zouden brengen haha.

2 likes

Denk dat het dan te druk gaat worden.

2 likes

Vandaag de Sixty-five om

16 likes

Gisteren bij de Oris Boutique in Parijs bovenstaande Oris zien liggen in een kastje met niet meer verkrijgbare modellen.
Had deze nog nooit gezien en vond hem er lekker toolisch uitzien.
Hieronder wat meer info over deze limited BC3 Air Racing in titanium.

https://www.oris.ch/en/watch/bc3-air-racing-limited-edition/01-668-7647-7184-set

8 likes

Ondanks dat het horloge aan de grote kant is kun je hem prima hebben. Maar als de gedachte eenmaal in je hoofd zit dat een horloge te groot is dan is dat nagenoeg onmogelijk om er weer uit te krijgen.

Misschien lukt het je om op HF te ruilen tegen een kleiner formaat. Persoonlijk vind ik de 41,5mm Aquis het best in verhouding, door de geïntegreerde band draagt het horloge kleiner dan wat de diameter doet vermoeden. Dit is mijn 41,5mm Aquis om mijn 16,5cm pols.

11 likes

Gisteren heb ik eindelijk mijn blauwe Aquis calibre 400 verkocht. :sunglasses:

Afgelopen maanden heb ik heel veel leuke berichten van jullie ontvangen, op het forum en in mijn privébox. DANK DAARVOOR! Het motiveerde me om door te gaan met die flauwe ups. :blush:

22 likes

Leuk voor je dat je hem eindelijk hebt weten te verkopen… jammer voor ons :rofl:

4 likes

Ja ziet er prachtig uit, mooi in verhouding! Blijft een mooi horloge

1 like

Soms is de jacht mooier dan de vangst…
Nadat ik erg lang een bronzen Oris op de verlanglijst heb gehad merk ik dat “de klik” er niet echt is. Zelfs het fijne groflederen Oris bandje heeft het verschil niet echt gebracht :smirk:. Binnenkort dus waarschijnlijk in het blauw.

7 likes

Had me “geabonneerd” op je verkooptopic, omdat het gewoon hilarisch was. De afsluiter was ook weer top. :rofl:

Heb je niet meer horloges die de verkoop in kunnen ?! :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Hoi Erwin, nadat ik de groene Aquis van je had overgenomen ben ik de advertentie van de blauwe blijven volgen.
Spijtig dat we de geinige advertenties moeten missen.
Groetjes.

2 likes