ORIS Only - deel 6

Ik heb mijn Oris thuisgelaten.

Volgens mij was je verbinding niet helemaal goed daar op vakantie :joy:

1 like

Klopt. Nu ben ik het bericht ook nog kwijt……

Heel verhaal bij de foto’s getypt. Door gerommel weer gewist. Grrr.

Ik vond het leuk om de vakantie Oris foto’s te delen.

Mijn Oris is in Val d’ Isere. Kijkt uit op de Mont Blanc. Toch een beetje Zwitsers. Net als de Edelweiss.

Het bandje is een originele Oris vouwsluiting. Lichtere kleur, donkere band vind ik mooier bij dit horloge. Echter die is niet in de vouwsluiting kleur en dit bandje wordt door het dragen ook steeds donkerder.

Nu de foto’s.

Waar is jullie Oris op vakantie ?

19 likes

Ja, vertel allemaal waar je Oris!

16 likes

17 likes

13 likes

18 likes

13 likes

Om mijn bescheiden collectie uit te breiden met een duiker, ben ik mij voorzichtig aan het oriënteren naar een Oris Divers Date met zwarte plaat. Voordat ik een “gezocht” topic aanmaak wil ik hier eens polsen of er iemand is die er vanaf zou willen of een adresje kent?

13 likes

Staat er eentje in het blauw:
https://www.horlogeforum.nl/t/oris-divers-sixty-five-12h-the-calibre-400/606929

Ook nog een crazy numerals trouwens.

Mooi! Ik kijk vaak naar de “beige” variant… heb je gezien dat er recent ook een groene is uitgebracht? Die wil ik ook nog weleens live zien.

In Duitsland moet het lukken om een goede 20% eraf te krijgen. Ik vind hem snel net boven de 1900.

Succes!

1 like

Dat zijn andere modellen (ook mooi, daar niet van!), niet de serie waar hij naar kijkt.

1 like

Dit zijn niet de modellen die ik bedoel inderdaad maar toch bedankt!

1 like

De beige is ook heel mooi! Lekker frisse dial. Zag inderdaad op Chrono dat in Duitsland de prijzen wel wat lager liggen inderdaad.

9 likes

Nog lang geen movember maar deze doet het altijd lekker in de zon.

11 likes

neem maar contact op met de boutique. :yum:

Wil wel iets van de prijs af…:crazy_face:

1 like