Mogguh
Groen en goud is de ultieme win.
Goeiemergen ![]()
Heuj
Zoals in andere draadjes gemeld, na het overlijden van mijn Pa, zijn horloges geerft, wat andere na service aan mijn zoon, neefjes, en het horloge van mijn moeder aan mijn nichtje gegeven.
Ook de Oris Big Crown is toen in mijn bezit gekomen, maar wel behoorlijk gedragen en toe aan een restauratie, besloten om dit met Andreas Kunke af te stemmen een top adres is mijn ervaring zover.
Na een maand daar te zijn geweest en alles weer als nieuw, afgelopen week weer terug thuis afgeleverd. Grote blij nu.
Hier de foto’s van voor en na.
Voor:
En Na:
Fijne dag nog allemaal.
Geweldig gedaan.
Heel fijn.
Geniet van dit horloge, een horloge erven is in mijn ogen een mooi iets.
Prachtig weer geworden. Die is weer in ere hersteld en een mooie nagedachtenis geworden . Overigens ; Leuke Oris die inmiddels weinig gezien is ![]()
![]()
Heb hem in het zwart (serie 1 met diameter 39 mm ) en elke keer zie ik een ogenschijnlijk eenvoudig horloge dat bij nader i zien veel mooie ontwerpdetails heeft.
10 jaar om de pols van 2002 ( guldens èn euro op prijskaartje) tot omstreeks 2013
Fantastisch1
Jij kunt nu genieten van jouw witte
![]()
![]()
Ja, ik heb hem al een aantal keer gespot ook heel mooi! Het horloge lijkt een éénvoudig ontwerp totdat je meer in detail gaat kijken en de complexiteit van verschillende onderdelen gaat waarderen.
De witte plaat met geblauwde cijfers en wijzers zijn door de diepe kleur blauw een heel mooi detail.
Blij dat het horloge weer mooi in ere is hersteld.
Vandaag de crazy numerals weer opgehaald bij @PeterLC. Rotor lager vervangen, smeerbeurtje, kleine service voor het automaatdeel en lekker waterdicht gemaakt en getest. Heerlijk scherp afgeregeld en kan er weer flinke tijd tegenaan en heerlijk onbezorgd badderen van de zomer!
Tof ook al die foto’s van je werk.
Nogmaals bedankt Peter!
Nieuwste aanwinst! Maar wat is het lastig om die plaat goed op de foto te krijgen zeg!
Kleur is heel diep donker blauw. Bucherer Blue… ![]()
Relief = altijd +1