Inderdaad een hele mooie combi die bovenste! Zo’n moderne metalen band op een klassiek ogende Big Crown vind ik persoonlijk een mis-match.
Ik zou zeggen koop de stalen band! Wel origineel Oris. Past perfect en draagt fijn!
Ik heb er 1 gehad en helaas verkocht. Eentje terug gekocht op suède inderdaad….
Deze vandaag ontvangen, overgenomen van een forumlid. In het echt mooier dan op foto’s! Schroevendraaiertje besteld en meteen op rubber zetten als die binnen is. Top voor de vakantie! ![]()
(Tijd en datum inmiddels goed gezet uiteraard)
Dat is bij zeker geen uiteraard…
Zelfs de tijd zet ik vaak niet eens juis.
Mooi horloge!!
Op staal veel fijner (vind ik)
Ik heb ooit een Aquis gehad, zwart met oranje accenten, maatje groter, op rubber. Die vond ik erg fijn. De stalen band draagt ook goed, dat wel. Ik vind het geheel alleen te shiny voor mijn smaak. De dial en bezel glimmen al aan alle kanten. Die band doet er dan nog een schepje bovenop. De rubberen band gaat het geheel wat rustiger maken, zin in. ![]()
Eens. De overall looks zijn een stuk rustiger en strakker op rubber . Voor mij is staal wel meer comfort. Op rubber gaat hij na verloop van de dag een beetje vervelen.
De mijne er zo ook eens opzetten. Dat is echt al 2jaar niet meer gebeurd .![]()
Ik heb m ook alweer jaartje of 8.
Zegt genoeg.
Heerlijk prachtig mooi horloge…
De cherry heeft t maar een paar weken gered hier.
De iets kleinere maat vind ik totaal niet fijn zitten.
De looks waren wel geniaal.
Precies dat heeft mij altijd weerhouden aan de Aquis, te shiny …. Vind het een schitterend horloge maar op staal echt te glimmend naar mijn smaak en op rubber -in de zomer- te zweterig om de pols.
Op vakantie begonnen op rubber, daarna op staal en nu toch weer op rubber. Gaan vanavond eten in een goed restaurant (hoop ik😜) dus misschien straks wel weer terug naar staal. Ik vind de bling juist wel mooi maar het voelt wat kwetsbaarder voor krassen. Nu eerst lekker langs het meer van Annecy.
Ja, die Aquis in 39.5 moet zeker weer eens terugkomen. Was een knaller van een duiker!