Even een -zondagse- afwisseling tussen al dat duikergeweld:
Edit: je herkent een horlogeliefhebber soms aan zijn wat versleten manchetten…
Een sunburst dial komt alleen in de zon tot z’n recht. Eigenlijk verdient het Nederlandse klimaat dit horloge niet.
Geen idee of dit mag hier … maar ik ben al langer aan het kijken naar de Orie Propilot serie en ik ben verliefd geworden op de Oris big crown propilot chronograph GMT.
Zie ook:
https://www.ablogtowatch.com/no-longer-made-revisiting-the-oris-big-crown-propilot-chronograph-gmt-watch/
Alleen begrijp ik dat dit model niet meer door Oris wordt geproduceerd:
Uiteraard houd ik het verkoopdeel van dit forum in de gaten en kijk ik op chrono24, maar heeft iemand nog andere tips waar ik dit horloge zou kunnen vinden?
Op Chrono24 zie ik er enkele staan.
Dank je. Wellicht kijk ik verkeerd, maar ik zie enkel de Big Crown ProPilot GMT … niet de chronograph variant
Had ik hier ook bijna mogen posten vandaag maar helaas was 36mm toch te klein op de big crown original met kleine seconde de zoektocht gaat verder
Pff wow 44 mm, ik zou me nog even achter de oren krabben Polsmaat van 20 cm plus vereist
Het is ook echt een schitterende hem/haar set
Mooie klok, heb deze ook. Ze waren te duur om te produceren heb ik begrepen.
Dat zal eerder zijn door te weinig vraag … Een Pilot met een SW500 zal niet te gek zijn qua productie kosten. Een Pro Pilot met hun eigen Cal115 in titanium wordt immers wel nog geproduceerd
Hoi Oris liefhebbers. Ik blijf lichte ruzie houden met mijn nieuwe Oris band
Ben ik lekker aan het zwemmen valt mij op dat er plots een triwing schroef van mijn Aquis band mist. Degene die de pushpin vast zou moeten zetten dus…
Gelukkig mijn horloge niet kwijt op de waterslide maar het was close…
Er zit bij mij geen Oris dealer heel dichtbij mij. Is er misschien een HF’er die deze schroefjes voor de Aquis 39.5 heeft liggen of weet waar te bestellen? Ik zie alleen eBay en Ali.
Voor de band van deze dus: