Dat zal eerder zijn door te weinig vraag … Een Pilot met een SW500 zal niet te gek zijn qua productie kosten. Een Pro Pilot met hun eigen Cal115 in titanium wordt immers wel nog geproduceerd
Hoi Oris liefhebbers. Ik blijf lichte ruzie houden met mijn nieuwe Oris band
Ben ik lekker aan het zwemmen valt mij op dat er plots een triwing schroef van mijn Aquis band mist. Degene die de pushpin vast zou moeten zetten dus…
Gelukkig mijn horloge niet kwijt op de waterslide maar het was close…
Er zit bij mij geen Oris dealer heel dichtbij mij. Is er misschien een HF’er die deze schroefjes voor de Aquis 39.5 heeft liggen of weet waar te bestellen? Ik zie alleen eBay en Ali.
Voor de band van deze dus:
Die zijn eveneens te bestellen bij diegene waar je onlangs de link van deelde voor de triwing schroevendraaier.
Ik heb daar bij hetzelfde probleem het schroefje én de triwing besteld. Zijn wel dure schroefjes, dus mocht iemand op het forum ze kunnen aanbieden, des te beter.
Gatdamme Ernst gaat rijk worden
Of even geduld tot ik weer een keer in een stad met oris dealer ben. Die zullen toch wel onder garantie vervangen lijkt me.
Nadien de schroefjes vastzetten met loctite…?
Hier staat wat goede info:
Gewoon af fabriek gekregen die band, nooit eraf gehad en na 2 maanden gebruik valt er een schroef uit. Nogal een bijzonder systeem omdat de pin geen pushpin is en er dus gelijk uitvalt als een schroef los is. Weg horloge.
A) Mogen de schoeven wel wat beter vastzetten bij Oris.
B) Zie het voordeel van de schroeven ips de pushpin niet zo op deze manier.
Ik vind ze wel handig bij het bandenwisselen,heb bij de mijne ook rubberbanden.
Alleen QR bandjes zijn nog handiger
Dat klopt, ik had hem met een nieuw schroefje binnen 5 seconden er weer op.
Mischien volgende keer de Oris maar gewoon het kluisje in bij een dagje Aqua Mundo waterslides
Of upgraden naar een Tudor FXD he
FTFY
Oeps even uit het oog verloren dat dit het Oris topic was
Nee ingeruild als in ingenomen bij verkoop van ander horloge. Vind het best een interessant model.
Aha, ingeruild betekent iets anders
Maar zeker een leuk model