Blauwe plaat heb ik ook bekeken. Erg mooi, maar de glossy zwarte plaat stak er met kop en schouders bovenuit. De blauwe kleur is in mijn optiek een beetje anoniem.
Twijfel wel een beetje, heb nu de bb54 en dan is wat kleur ernaast niet verkeerd. Is wel een alleskunner en heeft ook wel ergens de voorkeur.
Ik mag ook hier ook weer posten, want Oris NA.
Lang gezocht, 2x te laat maar nu toch gelukt!
Blij mee. Crazy numerals vind ik super mooi.
Gefeliciteerd! Blijft een erg gaaf model!
Even een vraag hier voor de Oris kenners. Mijn 65 loopt 20 seconden per dag achter. Ik wil dit laten bijregelen en moet m.i. ook geen probleem zijn, maar is dit normaal voor dit uurwerk? En wrs. alleen afstellen of meer aan de hand?
Het horloge is van juli 2019 en niet continue gedragen dus lijkt me dan niet dat er al veel slijtage is?
Ik heb een Aquis en een Propilot,beide met Sellita uurwerk,ik weet zo niet welk uurwerk de jouwe heeft,maar bij mij loopt de Aquis ca.+3 en de Propilot ca.+5/dag
Beide nieuw gekocht
Oke, dank voor de info.
Die zouden beiden ook met het Oris 733/Sellita SW200-1 uurwerk zijn. Dan loopt mijne niet goed zoals ik al vermoedde.
Maar even langs een horlogemaker gaan om af te laten stellen.
Als die van 2019 is zou ik wel al eens een onderhoud durven doen. Als het uurwerk wat droog begint te lopen, kan hij ook vertragen. Het zal sowieso eens moeten binnenkort, dus je kan er dan weer tegenaan voor zoveel jaar
Leuke collectie zo te zien. En die deauville is geweldig
Inderdaad een heerlijk horloge op de nato!