ORIS Only - deel 6

Als je hem nog kan vinden in deze staat! Echt een geweldig mooi ding. Hij is een beetje te dressy, maar zou mijn kist nooit meer verlaten als ik hem weer zou hebben!

1 like

Kun je mij vertellen welke variant dit is? Prachtig horloge namelijk.

1 like

Hey Dizzy

al zeg ik het zelf: idd een killer piece (ik sta al even in beraad om hem te verkopen, echter na het dragen krijg ik het niet over mijn hart) :slight_smile:

Vond deze meer charme hebben dan de huidige line-up en heb hem nog kunnen scoren als NOS direct bij Oris.

3 likes

Heel erg mooi en mooi ook dat je hem bij Oris kon kopen. Ik ga me hier eens op oriënteren maar moet wel voor een iets kleinere variant gaan hem ik al gezien (l2l van deze versie is te groot voor mij).

Zeker doen! Her en der komt er eentje vrij, helaas zijn ze meestal snel weg :sweat_smile:
Happy hunting en uuh: niet twijfelen, gewoon doen!

1 like

Mond vol tanden.

1 like

11 likes

4 likes

Stond al tijdje op het lijstje, twijfelde ooit omdat een natuurlijk een stuk drukkere wijzerplaat is. Maar toch toegehapt. En hij is prachtig! Dat kleurverloop op de wijzerplaat, blijf je naar kijken!

20 likes

Lekker man, gefeliciteerd!

M’n groene Aquis. Nog altijd erg blij mee :slight_smile:

22 likes

Bijzonder wat licht kan doen!

1 like

Na al dit moois te hebben gezien denk ik erover om in 2025 er ook maar een aan te schaffen. Maar ja, welke?.. :thinking:

2 likes

Welke vind je tot nu toe het mooist?

Heb er wel een aantal gehad, maar mn tweede (na de Propilot) is me altijd bij gebleven. Heb de Aquis nu al 5 jaar :smiley:

15 likes

Ik heb geen idee. Tot nu toe heb ik in het echt alleen de Aquis omgehad en was daar al direct door gecharmeerd.
De andere modellen heb ik nog niet geprobeerd en weet dus niet of deze mij bevallen.

Weet niet welke band je voorkeur heeft? Bijv. rubber of heb je liever staal?
Van de SixtyFive en van de Aquis is de stalen band echt heel goed. En ook goed op de juiste maat af te stellen.
Van de Aquis vindt ik ook de rubberband zeer goed, degelijk en comfortabel. Er zit daar wel een verschil in clasp grootte tussen de 43mm en de 41mm Aquis. Die van de 41mm is een stukje platter en kleiner, dat draagt voor mij persoonlijk echt een heel stuk fijner.

Maargoed zowel de SixtyFive als de Aquis kan ik je beide echt aanraden. Ik heb een paar jaar een SixtyFive gehad en was daar altijd erg blij mee, die heeft meer de vintage looks maar wel moderne kwaliteit.
En nu heb ik de groen Aquis in 41mm al ruim anderhalf jaar en daar ben ik nog steeds heel erg blij mee. Lekker modern, erg mooi, heel degelijk dat voel je echt aan alles en op zowel staal als rubber comfortabel.

I.i.g. een goed uiteinde en dat je in 2025 maar snel een mooie Oris mag bezitten :+1: :grin:

3 likes

19 likes

Lijkt er veel op :wink:

15 likes

Alleen ander bandje… :face_with_hand_over_mouth:

11 likes