Vier op rij

Zo zie je er geen en dan vier op een rij
Kijk, dit is nu eens informatie waar ik iets mee kan!
Mijn voorkeur voor rubber of staal hangt af van welk jaargetijde er op dat moment is.
Ik heb een polsmaat van 19 cm dus een 43 of 41 mm moet wel goed komen.
Van de groene Aquis was ik direct al onder de indruk maar het is proefondervindelijk om beide modellen in diverse kleurstellingen te gaan proberen.
Het belooft wat voor het komend jaar… Ik ga op mijn gemak eens goed rondkijken, passen en zien wat er op mijn pad komt.
Bedankt voor de nuttige informatie en ook voor jou een goede jaarwisseling en gezond 2025!
Ik moet zeggen, deze (Artelier) oogt en draagt ook geweldig.
Maar is wel totaal wat anders dan de Aquis natuurlijk
Die is inderdaad ook heel erg mooi!
Inderdaad, een different cookie👍🏻
En datum
Uhm, ja dat ook…
Scherp!
Prachtig horloge! Had hem besteld bij een webshop in Duitsland, maar na een aantal dagen helaas bericht ontvangen dat hij toch níet leverbaar is… nu wachten op geld retour…
Die zijn al jaren niet meer leverbaar, dus alles wat je nog vindt is oude stock of modellen die lang in de vitrine gelegen hebben. Maar ik denk dat het heel moeilijk wordt om nog eentje zo goed als nieuw te vinden. @RobinH weet er alles van
Het had oude voorraad moeten zijn, nieuw, maar blijkbaar op een locatie verkocht terwijl de webshop afdeling in de veronderstelling was dat hij nog beschikbaar was. Ach, je doet er niks aan. Blijf me wel verbazen dat terugbetalen van een bestelling zo lang moet duren…
NA!
NOS Oris LE 65 Timeless! Zojuist uit de stickers gehaald.
Even wat fotootjes uit de losse pols:
Super mooie wijzerplaat. No date, groen fade naar zwart.
Originele bracelet zit er ook bij, en ik weet dat dat een hele fijne is!
Eigenlijk per ongeluk gekocht, maar ik denk dat’ie even blijft
Prachtig!
Erg mooi!
Gefeliciteerd! Mooi exemplaar!
Voor de vrouw en dan zeggen dat ze speciaal voor haar een editie hebben gemaakt