Hoe vaker ik deze zie, hoe leuker hij wordt
Nice!
Is de 60th anniversary met crazy numerals al voorbij gekomen?
Ik mis mijn oude crazy numerals soms, maar ik denk dat dit een mooie vervanger gaat worden!
Met wat leesvoer erbij:
Schitterend inderdaad! Ik zag hem passeren en mijn hartslag ging toch even omhoog…
Ik twijfel heel hard om mijn OG ervoor in te ruilen, maar ik ben er nog niet uit of dat nu weggegooid geld is of gewoon een gaaf idee…
Hahaha ik snap je twijfel en leef met je mee
Ik moet zeggen dat het mijn plan voor 2025 ook wel een beetje in de war schopt
Gaaf dat ze nu het datumvenster op 6 laten vervallen,staat een stuk beter zo en een goede kanshebber om mijn Oris nr.3 te worden
Ik heb me eigenlijk nooit aan het datumvenster gestoord, maar nu ik het zo zonder zie, is het wel een verbetering. Een andere verbetering vind ik dat de bezel nu niet meer zwart is. Een staalkleurige bezel oogt net even wat frisser.
Gelukkig zijn de links aan de zijkant ook gebrushed gebleven en niet gepolijst, zoals bij de standaard 60th anniversary.
Niet echt gestoord maar vond de LE die hierboven ergens gepost staat een stuk beter smoelen zonder het te hoog staande venster.
Moeten ze vaker doen dacht ik nog en zie het resultaat
Nu ik wat beter kijk, lijkt het erop dat ze gewoon dezelfde “oudere” stalen band gebruiken. Opzicht geen probleem, want ik vond de stalen band heerlijk dragen.
Hahaha moet je vaker doen. Kun je nog even heel hard denken over een 38mm crazy numerals? Als ze dat gaan uitbrengen, dan spring ik direct de auto in en rijd naar Zwitserland… oh nee, eerst nog even een vignet halen bij de ANWB
Even een archiefplaatje voor de sfeer:
Het is gewoon de standaard 40 met een andere bezel en plaat. En de band en endlink is ook dezelfde, wat ik jammer vind. De OG numerals had beter passende endlinks, het is nog steeds spijtig dat ze dat aangepast hebben. Maar het draagt hoe dan ook heerlijk, dat is een feit
Dat zou wat zijn!
Hahaha ja dat vergelijk kan ik me nog goed herinneren.
@WatchGeek heeft mijn oude Oris nog steeds zie ik, dus ook de OG endlinks.
Zie die endlinks hoe strak! Dat waren tijden
take my money!
Dit jaar wilde ik de OG al terugkopen, of de volledig bronzen 65 date met zwarte plaat, maar ik weet het nu allemaal niet meer.
Yes die heb ik nog steeds ja.
Ik ben één van de weinige die de OG mooier vind zeker? Het font van de tekst misstaat een beetje o pde nieuwe. Wie weet denk ik daar overmorgen weer anders over haha.
No brainer natuurlijk.
Haha heel begrijpelijk! Ik laat het ook even bezinken. Het jaar is nog vroeg hahaha.
Haha dat kan ik begrijpen als je de OG hebt. Daar refereer je toch alles aan tot in de details.