Gaaf dat ze de crazy numerals weer uitbrengen. Ben toch blij dat ik de oudere heb met datum. Dit komt toch weer een beetje als een geforceerde commerciële hype over op mij.
Datum weg, tekst iets anders, alleen om verschil te hebben. Waarom niet hetzelfde als de 2016 versie met dan bijv. iets andere kleur lume? Die 2016 versie was echt gaaf en uniek toen. Daar was vriend en vijand het over eens.
Maar ik zeg niet dat ik hem niet zou willen hebben hoor! Als ik er nu nog steeds niet een gevonden zou hebben, zou ik wellicht voor deze gaan, als ik het prijsverschil van €1k zou kunnen slikken, wetende dat ie de volgende dag al 40% minder waard is…
Fratello was blijkbaar mis met de LE van 250 stuks, dus ik heb nog wat bedenktijd. Ondertussen eens mijn 65 omgegooid, maar voorlopig staat mijn hoofd toch op de nieuwe. Vooral de no date en de bezelrand vind ik een heel mooie aanpassing
Ik had mezelf er net van overtuigd dat ik geen duikers meer wil en dat ik die niet meer ga kopen…komen ze hiermee. Gelukkig geen 38mm anders moest ik nog gaan sparen ook.
Ook heel fraai inderdaad, wel Cal 400 dus prijzig(er). Ik kijk ook altijd nog met een schuin oog naar de cotton candy uitvoeringen in brons. Ik heb de Cervo Volante (38mm) en dat is, voor mij veruit het best passende en meest comfortabele horloge ooit. Beter dan de GS (37mm), Nomos Club (36mm), Rectangular etc.
What does OG mean? OG, short for “original gangster” or “original gangsta,” is a slang term for someone who’s incredibly exceptional, authentic, or “old-school.”
Dus gewoon de originele versie van 2015. De “crazy numerals” wordt die hier ook genoemd. Hij heeft niet echt een officiële naam, dus bedenken we maar wat ervoor
in 38mm me een cal 400 zou het wel een ultieme editie zijn. Prijziger weliswaar, maar toch wat meer onderscheidend van de eerste. De stalen band endlinks zijn ook mooier bij de 38mm versie. Dat houdt me iets of wat tegen om te wisselen
Mijn hartslag ging ook omhoog hoor, bij het zien van de nieuwe crazy numerals. Blijft een geweldig ding en in alle opzichten cool.
No date is wat mij betreft een verbetering. Maar die zwarte ring vond ik toch wel gaver. Juist omdat het origineel een geheel zwarte bakelieten ring heeft.
38mm zou nog beter zijn.
Als mijn financiele situatie het toe zou laten, ga ik later in het jaar voor een tweedehands exemplaar.
Ja, had ‘m ook gezien.
Verkoper wil er minimaal €1490 voor hebben.
Is ie misschien wel waard maar heb ‘m nieuw ook al voor €1990 voorbij zien komen bij een NL AD.
Dan vind het verschil niet interessant, temeer een nieuwe ook 5 jaar garantie heeft.
Zag er laatst een voorbij komen op MP. Was ook snel gereserveerd en weg… Of die echt helemaal nieuw was weet ik niet, maar de achterkant zat nog de sticker op.