Prachtig! Gefeliciteerd.
Blijft de gaafste die Crazy Numerals!
Prachtig! Gefeliciteerd.
Blijft de gaafste die Crazy Numerals!
Gefeliciteerd!
De 65’s uit het HF blauw gaan hard de laatste tijd!
Staan/stonden sowieso een paar leuke dingen in het blauw de laatste tijd. Paar leuke 65’s, Max Bill mega solar, FC Moneta. Het is dat ik wat andere grote uitgaven heb momenteel, anders had ik vast iets opgepikt.
Lekker Jasper, mooi ding!
Het blijft toch mijn eerste liefde. Fijn om te herontdekken
Op tropic is dit voor mij de echte winnaar
Inderdaad. Niets staat m zo goed als de tropic.
Hoe bevalt hij je Jasper?
In vergelijking tot het eerste model? Is hij daadwerkelijk anders op de pols, of voelt het als vertrouwd?
Helemaal akkoord!
Als je het aan een leek zou vragen, dan zou die echt zijn bril moeten opzetten om het verschil te zien. Dus echt anders is het zeker niet
Het is de oude 65 met de leuke dingen van de Fratello erbij. Het oude font, iets rustiger bezel en plaat en vooral de metalen rand van de bezel. Op staal zou hij wat kleiner mogen, maar op rubber valt dat mee. Ik vind hem eigenlijk perfect nu!
Opvallend is de “bezel action” trouwens. Die is een stuk robuuster en gek genoeg draait deze in beide richtingen. Handig om die weer juist te zetten
De oude nog eens, net voor hij vertrokken is hier
Poetstip/aanvulling: met zilverpoetsdoek gaat het ook heel goed, geeft mooie glans en doek wordt vies, dus werkt!
Leuk om je bevindingen te lezen. Gefeliciteerd met deze toffe aanwinst!
Even iets anders. Jullie, Die Hard Oristi, weten dit waarschijnlijk al lang(er) maar ik kwam er vorige maand na aanschaf van de CN achter dat je elke Oris die je hebt kunt registreren bij Oris. En dat je vervolgens kunt zien op welke datum ze zijn aangeschaft en bij welke AD of boutique!
Ook als je dus een gebruikte Oris koopt werkt dat. En dat vind ik best grappig. Mijn beide zijn in 2019 aangeschaft, de CN in juli in Italië en de Bico in mei in Londen. Bijzonder dat beide dan weer in NL terechtkomen. Wellicht voorjaars- en zomervakantie aankopen?
Je hebt dus wel een (gratis) account nodig bij Oris, maar die had ik al van paar jaar geleden toen ik 2 nieuwe 65’s had aangeschaft en deze voor de garantie registreerde.
Wellicht wisten jullie dit al, maar wilde het toch even delen.
Het lijkt wel of de Brasso een beetje polish van de brush heeft gemaakt of zie ik dat verkeerd?
Is natuurlijk goed weer terug te brengen naar brush finish.
Eigenlijk werkt zo’n gebit tabletje super.
Prachtig Jasper. Op staal isie het mooist vind ik.
Mijn Oris kwam uit Zuid Korea
Ja meende ik ook, maar is waarschijnlijk gewoon een glans laagje en dat het nu goed schoon is. Is in ieder geval (nog) geen hoogglans…