Beetje citroensap van de supermarkt. Meer niet.
Ik moet zeggen dat ik wel erg onder de indruk ben van je resultaat .
Onderstaande een ‘na’ foto na een kukident-badje en een beetje met de tandenborstel er overheen. Voor was wel tegen het donkerbruine aan (ook best mooi eigenlijk).
De (nep) kukident komt uit een schapje bij de Action. Niet zuinig met tabletten gedaan en horloge los laten bungelen (vork door de band gedaan) in een groot glas. Een uurtje ongeveer.
Ik was wel content met het eindresultaat in verhouding met de inspanning!
Wow dat ziet er goed uit! En als dat het resultaat is na alleen maar uurtje bungelen in Kukident badje en even borstelen is dat een stuk minder intensief!
Zeker ook in de hoekjes van de iets uitstekende delen van de bezel, de getallen en tabs ziet het er goed uit!
Bij mij is daar nog een lichte waas/dofheid.
Is het na Kukident nog veel borstelen?
Nee hoor, dat viel best mee. Af en toe tussendoor met een tandenborstel er overheen. En als het bruizen stopt een extra tablet toevoegen.
Daarna heel goed afspoelen en droogwrijven. Ik was ook verrast door het resultaat!
Piggy! En anders een Oris Aquis
Ik ben heel goed in raden
Een Oris mok
65 diver
Erg mooi
Mooi man! Heerlijk die gedachten van, ik heb er al een, ik heb hem niet nodig…hee ik heb hem gekocht.
Heel tof. Gefeliciteerd! Bij mij is het deze geworden:
Altijd al een zwak gehad voor dit model waar ik al vaker naar heb gekeken, en altijd al de aandacht trok. Toen hij gister dus nieuw in het blauw verscheen moest ik wel happen . De 65 Glow:
Zo gaat dat he
Jij ook! Mooie keuze, een 65 is altijd goed he
Pfuh veel moois hier.
Blijft toch een merk met prachtige modellen he?
Gefeliciteerd! Mijn eerste twee dagen met deze knaller zijn ontzettend genieten.
Goed om te horen! Hoe zijn de hoekjes van de clasp bij jou? Heb een klein beetje het gevoel dat ze een tikkeltje scherp zijn.
Zeker weten! De Aquis was ook altijd een kanshebber, maar ben toch wel om.