Ik weet het nog niet met die reliëf bezels. Het komt op mij een beetje ‘lomp’ over ofzo, minder sophisticated. Waarschijnlijk moet ik er gewoon nog een beetje aan wennen, het lijkt erop dat er steeds meer horloges uitkomen met soortgelijke bezels.
Moest eerst ook helemaal niets hebben van de 65 CN, nu vind ik het zo’n beetje de gaafste 65 die er is (samen met de nieuwe 65 sepia)
Op exact dát punt m.b.t. de 65 CN stond ik ook in 2017. Maar het groeide (langzaam) en nu helemaal ‘om’!
En nu met de ‘raised bezel indicators’ begint het ook te komen!
We geven het even een tijd. Moet zeggen dat het op de 65 minder loch oogt, omdat de bezel minder bulky is.
Je weet het; komt tijd komt raad.
Op deze vind ik het overigens ook heel mooi uitgevoerd.
Jammer van de wat kinderachtige dial en kleine maat van 38mm.
Zeker waar. Ik vind de maatvoering en de wijzerplaat dan weer geweldig
Perfect
Ik zit alleen een beetje in dubio.
Deze die ik aan had koste daar 2300€.
Bij een online winkel staat ie voor 1650€ te koop.
Bij eugene van baal hebben ze de versie met zilveren bezem voor 1850€.
En is zo een online winkel wel betrouwbaar?
Welke online winkel is het? Vaak is er wel een kleine korting mogelijk in de fysieke winkel.
Ik weet niet of ik het hier mag noemen maar dan verwijderen ze het maar.
Horlogeoutlet.nl
Heb ik zelf geen ervaring mee maar even googlen op recensies zou je verder moeten helpen.
Dit is toch wel - in mijn ogen - één van de mooiste Oris horloges op dit moment. Samen met de 65 Dauville 40mm.
Is de sponsor van dit forum. Dus dat zit wel goed hoor. In een winkel zelf kan je wat korting krijgen en als het in de buurt is is het ook fijn voor garantie dingetjes.
Forumsponsor. Garantie verloopt gewoon via de AD want HO is een officieel Oris verkooppunt, mocht je het nodig hebben.
Haha dat is waar ook!
Ik hoor nu net in een FB groep dat er blijkbaar problemen zijn met een bepaald type van de Aquis. Je hebt een cal400 en sw200 of zoiets.
Kan iemand dit bevestigen?
Wat voor problemen? Cal400 heeft z’n kinderziektes gehad, maar zijn volgens mij nu toch wel verholpen. Sellita is een werkpaard en geeft weinig problemen over het algemeen.