Gek ik zocht op Glow maar kon hem niet vinden. Maar ziet er goed uit ! Pas wel op dat dit geen flipperaar is. Aangezien de Horlogemeesters ze voor minder aanboden op Chrono. Je kan vragen waar hij hem vandaan heeft.
Enig idee waar ze ongeveer voor weg gingen?
PB
1x de groene Aquis passen was genoeg mij over de streep te trekken hem aan te schaffen. Hier op HF stond een eigenlijk nieuwe voor een mooie prijs.
Voor het eerst dat ik een Oris heb en de kwaliteit is echt top. Die Aquis is gebouwd als een tank die net door de wasstraat is geweest!
Letten jullie op, Orisdudes?
Die klok is serieus een topding Dan heb je wat unieks in je huis. En, niet onbelangrijk: geen irritante tiktoktiktok.
Nondeju Badeend, mooie Aquis! Ik had vroeger die blauwe versie, blijft een top ding.
Ik heb er sinds kort zelfs een klok van, hoe vind je dat dan?
Check die kroonbeschermers, met gesigneerde kroon die uiteraard niet werkt
Ik kwam dit laatst tegen op Catawiki:
Vond ik érrug fraai! Ben es gaan zoeken naar het hoe en wat, en vond deze jongens:
Misschien al bekend, maar zoniet: leuk om eens te kijken wat ze daar doen.
En je kan ze nog gewoon bestellen! Ook naar je eigen wensen, met een donorhorloge, als je dat durft!..
Duidelijk
Heel mooi die wijzerplaat! Hoe bevalt het opwinden ‘s morgens? Ik heb wel eens horen vallen dat je er 5 minuten vroeger voor moet opstaan
Dank je! Het opwinden ‘s morgens heeft wel iets rustgevends, een soort momentje voor jezelf. En nee hoor, vijf minuten vroeger opstaan is niet nodig, het is zo gepiept! Gelukkig inderdaad maar eens in de vijf dagen, dus het valt reuze mee.
Ik heb jullie een bericht gestuurd met een vraag over de Cervo Volante band. Omdat bij mij een gesp ontbreekt. Zouden jullie hier naar willen kijken ?