ORIS Only - deel 6

13 likes

Even op een Nato.

12 likes

11 likes

10 likes

Zojuist de oris boutique een bezoek gebracht…
Nadat tromp er liep was ik er niet meer geweest
Maar moet zeggen. Wat een gastvrijheid. Echt nogsteeds een top store… alle modellen. Bandjes… en vriendelijk personeel.

Rode band op mn cherry gezet… om te kijken hoe deze staat… ik denk dat deze voor de kerst er wel mag komen :heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

Ook de ppx met rubber strap gezien… echt mega tof… alleen een filmpje van gemaakt dus niet te zien hier. Sorry😂

8 likes

Met een nieuw bandje van Fluco. :ok_hand:

6 likes

filmpje uploaden en hier posten! Als je hem op imgur plaatst dan is het ook zichtbaar op het forum :slight_smile: Ik ben heel benieuwd naar de rubber band op de PPX!

1 like

Ik heb ff wat screenshots gemaakt voor je.

Er was een mosterd band bij de grijze🤢(niet mijn kleur) een blauwe bij de blauwe en de ander is me ontschoten.

5 likes

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om screenshots te maken, de band ziet er inderdaad erg goed uit. Leuk dat ze dezelfde clasp gebruiken voor de rubber band die de propilot zo uniek maakt.

No probs.

Ja echt tof.
Ze verkochten alleen de banden los. En het horloge altijd op titanium band.

Dus zou het zelf zien als een upgrade

Vind ik echt geniaal uitgevoerd zo’n vliegtuigstoel sluiting op de Propilot👍🏻

8 likes

Ik weet dat er best veel mensen hier op HF zijn die slechte ervaringen met Chrono24 hebben. Gelukkig ben ik niet een van hun; ik heb al verschillende leuke vondsten gedaan.
Dit is mijn laatste: een classic date met een zelden geziene jeansblauwe dialkleur.
Hij is helemaal vanuit Japan naar mij toe komen vliegen voor een enorm aantrekkelijke prijs (zelfs na de invoerkosten die d’r nog overheen kwamen)
Dus ik ben happy, en mijn ORIS collectie is weer een vriendje rijker:

18 likes

Mooie Oris! Nog nooit gezien maar erg stijlvol.:ok_hand:

Fotograferen blijft niet mijn ding maar wat ben ik toch al jaren blij met deze. Waar het blauwe gedeelte wel niet goed voor is…:wink:

11 likes

Nieuwe strap van

In zon nog mooier.

13 likes

Hele mooie kleur blauw zeg!

Nu is mijn Artix collectie compleet! Vers uit Japan; ik blijf enthousiast over Chrono24 :smiley:

Twijfel nog wel over deze stalen band. Drukkig, leidt af. Denk dat donkerblauw leer veel mooier is

9 likes

8 likes

10 likes