ORIS Only - deel 6

8 likes

10 likes

Ik heb een van de vorige kleurstellingen om de pols gehad en ik vond het een dikkertje.

Ja het bolle glas maakt hem nog dikker. Maar zonder het bolle glas het het gewoon een plak om de pols geweest. Het bolle glas maakt het wel dat het geheel een mooie vorm heeft. Het maakt het echt af.

1 like

Door het bolle glas zal ie minder dik dragen. Prijs vind ik op zich prima. Wil je een tudor chrono dan moet je toch nog flink bijlappen, dus een prima alternatief wat mij betreft!

Had graag een kleinere L2L gezien.

1 like

Leuk horloge, maar vind de niet chrono mooier. En zoals aangegeven is deze stevig aan de prijs voor een Oris

Voor een automaat chronograaf is dit gezien de huidige markt niet gek geprijsd. Beetje Longines chronograaf is ook zo 4K tegenwoordig en dat zit in hetzelfde prijssegment als Oris.

Blijft wel een klap geld om deze hobby een beetje uit te oefenen, dat helaas wel. :wink:

1 like

Voordeel met Oris is wel dat ze altijd in no-time met flinke kortingen worden aangeboden ……

En dat ze nog veel met gangbare uurwerken werken, wat onderhoud aantrekkelijk maakt

11 likes

9 likes

9 likes

Interessant , ik kom op Reddit een metalen bracelet tegen, speciaal passend voor (o.a.?) de Cervo Volante en andere 19mm lugs.

11 likes

11 likes

Lijkt op de band van de nieuwe pointer date… maar daarvan lees ik 20mm… misschien met een dremel? :rofl::man_shrugging:

1 like

Dit zal dan de band zijn van de 38mm pointer dates, met het inhouse caliber 403/473. Goed om te weten dat deze band past, maakt de cervo volante reeks een stuk interessanter!

1 like

Please confirm your watch has caseback number 7776 or 7786, as this bracelet may not be compatible with other models.

Mijn CV heeft een ander nummer (7779) op de caseback, helaas.

Ik doe ook weer mee in dit hoekje. :smiley:

29 likes

Heerlijk! Staat nog altijd even goed na al die jaren :wink:

1 like

:grinning: Alsof ze niet is weggeweest. Genieten! :ok_hand:

1 like

Deze is hier ook niet van mijn pols te krijgen de laatste paar weken :blush:

15 likes