ORIS Only - deel 6

Ow lekker zeg…het Anniversary model. :ok_hand: Ik heb er stevig over getwijfeld. Zag er zelfs eentje op C24 bij een dealer in Turkije nieuw voor 1700. Toch gegaan voor de originele re-release want eigenlijk net zo tof…en voor een leuke prijs.

Gaaf man. :+1:

3 likes

Hey leuk David. Geniet ervan

1 like

Na een week de Aquis nu precies een week de Propilot om,morgen maar eens wisselen naar non-Oris :sweat_smile:

11 likes

Ha Roy! Dankjewel :+1:

1 like

De anniversary is inderdaad niet dubbel zo mooi, dus goeie keuze! Ze komen minder en minder langs in goeie staat.

Ik vind de kleine details en de no date van de anniversary wel leuk en de OG was mijn eerste echte horloge, ik moest hem wel hebben toen hij uitkwam. Gaat nooit meer weg :smile:

2 likes

Ik claim hetzelfde. :grin:

1 like

16 likes

Op tropic is deze echt het mooist. Nu wil ik er ook weer een!

Eentje uit het archief

8 likes

Eens. Heb ik ook altijd gevonden. Perfecte combi…smoelt lekker. :ok_hand:

Jumpseat :metal:

11 likes

13 likes

Geweldige wijzerplaat! Cal400 toch?

1 like

Nee dit betreft de 01 733 7732 4155-07 8 21 05PEB met een 733-1 movement. Beat wel op 28k hertz.

1 like

Ah dan zie ik het verkeerd. Mooi ding

1 like

Ja absoluut, fantastisch horloge met een wijzerplaat die nooit verveeld. Plus een fijne bracelet die tapered naar de clasp, draagt heel prettig.

1 like

Ik zweer zelf bij 65, maar blijf altijd met een schuin oog naar de aquis kijken.

1 like

@illewoare komt de anniversary op zowel staal als tropic?

1 like

Jarenlang een Aquis gehad maar als ik weer een diver zou kopen werd het een 65 crazy numerals (of een Yema).

1 like

Hij komt op staal, de tropic had ik nog liggen. Maar in ben meer fan van de 65 op tropic, vandaar heb ik die het liefste zo :blush:

2 likes

11 likes