Mijn laatste aanwinst. ![]()
Oris Big Crown Pointer Date Cervo Volante
Heeul mooi
Prachtig!
Na deze gepast te hebben is vrij spoedig de blauwe variant toegevoegd aan de collectie destijds. Hij bleef maar in mijn hoofd hangen, en nog steeds heel blij mee !
Waanzinnig mooie Artix GT Chrono op origineel zwart leer. Gaat desondanks toch de collectie verlaten binnenkort om ruimte vrij te maken voor een Tudor Black Bay Chrono Panda.
Tof zeg!
Ik wel,voor de gemiddelde pols is 36mm gewoon klein.
Mijn foto boven de jouwe is een 41mm Propilot,zou in 36mm geen gezicht zijn denk ik ![]()
Dat is echt een gewoonte. Ter illustratie: 36mm op mijn pols van 17,5cm, wat vrij gemiddeld is denk ik.
En een 39.2 vs 36.2cm. Ik vind de kleinere maat altijd mooier bij dit type horloges ![]()
De 36 bij mij:
Bij een duiker is het anders omdat de wijzerplaat kleiner is. Maar een 65 heeft dan weer een relatief dunne bezel en lange lugs, waardoor het ongetwijfeld wel draagbaar is. Maar ik moet eerlijk zijn, ik heb nog nooit een 36mm 65 of pilot gepast ![]()
Maar een 40mm 65 is natuurlijk ook top, om in het merk te blijven ![]()
Wat is je polsomtrek?
Ik heb namelijk 17,5, wat echt niet heel klein is.
Inderdaad een kwestie van gewoonte. Ik heb ooit zelfs Planet Ocean chrono’s gedragen. Toen prachtig, maar nu absurd in mijn ogen.
18,5cm omtrek hier
Ja, groter idd.
Denk dat 36mm jou ook zou staan. Maar, het blijft eeen kwestie van smaak en gewenning. De Pilot staat je perfect.
36mm horloges zijn voor mij te klein,breedte van de pols is 54mm dus platte pols.
Mijn kleinste horloge is een 37mm Stowa en die is echt te klein.
Knoopje op de pols
(en dan lijkt het op een foto altijd groter)