ORIS Only - deel 6

Draag uiteraard wat jij het fijnst vindt :smiling_face:

1 like

7 likes

Nieuwe Pro Pilot Date 41mm:

21 likes

Ik vind ze heel mooi!

Ja, eindelijk een meer sprekende pro pilot!

13 likes

Vandaag deze weer. Blijft toch een van de mooiste horloges uit mijn collectie. Heb vorige week de nieuwe vast gehad maar vond het helemaal niets vergeleken met deze.

11 likes

9 likes

Vind de zandstructuur van de dial helaas niet mooi,blijf toch maar bij m’n “oude” Propilot

Edit;
De zwarte wijzers ook niet :man_shrugging:

Ik zag foto’s op internet dat er ook een zwarte dial versie is?

Bedoel je de nieuwe Oris ProPilot date?

Die oris van jou is een plaatje. Zelf heb ik de grijze cervo volante oris big crown pointer date. Nog steeds elke dag verliefd op!

Of tewel de “O B C P D C V” :sweat_smile:

Nee ik bedoelde de nieuwe big crown pointer date. Vind de oude echt veel mooier :slight_smile:

Aha. De versie zonder de geribbelde bezel en gele blauwe groene… etc. dail?

Die ziet er ook minder sprankelend uit. (slechts mijn mening)

1 like

Ja dat klopt.

Oris Pro Pilot Ohlala X Limited Edition. Gelimiteerd tot 25 stuks.

13 likes

De eerste ProPilot X met opgelegde indexen :face_with_monocle:
En een andere endlink zo te zien

Ik deel dezelfde mening. Qua afwerking helemaal niets op aan te merken, maar het horloge zelf vond ik erg saai en deed me helemaal niets.

Die indexen zien er al heel wat beter uit dan de eerdere versies! Wie weet komt het nog helemaal goed met de ppx reeks :ok_hand:

2 likes

Ik mag hier nu ook posten. :partying_face: Zo juist heeft mijn vrouw een oxblood big crown pointer date gekocht bij de juwelier. Vanwege een medische ingreep kon ik helaas niet zelf gaan. Dus niet op de pols gehad maar gefacetimed met mijn betere helft. :smiley: Het was deze of een Nomos Club Campus, maar deze deed het uiteindelijk meer voor me. En die Nomos had een stevige levertijd.

2 likes

Welkom hier op het forum.
Goede keus deze Oris. :ok_hand:
Geniet ervan en we zien de foto’s wel verschijnen.

1 like