ORIS Only - deel 6

Dank Roy! Ben er ook nog steeds enorm content mee.

1 like

14 likes

Budgetvriendelijke oris incomming. Iemand die een variatie van deze kaweco sport pennen heeft?
Ik wil een beetje in kaart proberen te brengen welke varianten ervan bestaan:

5 likes

Ik heb er nog te koop. Ik weet dat dit niet de plek is…… toch goed om te weten. Ik heb nog geen voldoende trustlevel…. ben wel betrouwbaar. :grinning:

6 likes

Ik heb wel een Caran d’Ache met Oris tekst erop, maar schrijf dagelijks met zowel een Kaweco sport vulpen als met een Caran d’Ache 849 balpen.

Ik zou wel heel graag willen weten waar deze Kaweco te vinden is (gaat Google eens raadplegen, want ik wil er garaag een kopen)

1 like

Ik heb hem opgepikt op vinted. De nomos kaweco’s zijn gewoon te koop op de website van Nomos, maar op de website van Oris vind ik niks. Misschien moet ik Oris eens aanschrijven.

2 likes

Ik heb drie Kaweco pennen. Een in plastic zoals op de foto. Erg lichte pen, voelt daardoor goedkoop aan. Desalniettemin een leuke gadget als er Oris op staat.
Daarnaast heb ik een aluminium en een stalen variant. Die zijn fijn.

Edit: volgens mij is dit geen antwoord op je vraag :laughing:

1 like

Plaatje maar

11 likes

7 likes

12 likes

Nu 6 jaar in bezit. Draagt hem veel te weinig. Maar daar komt dit jaar verandering in. Heb hem nu op de rubberen band. Nog erg blij mee met de 43,5 op mijn 20 cm pols.

13 likes

Voor de geïnteresseerden: Ik heb Oris aangeschreven en ze hebben me pijlsnel verder geholpen. Via de Amsterdam boutique heb ik zowel de aluminium raw als de bronze versie met ‘oris’ opschrift kunnen bestellen. Het loopt stilaan uit de hand met mijn kaweco verzameling… :grimacing:

8 likes

Maar wel een mooie ‘merk’ brug tussen Kaweco pen en horloge verzamelen en snelle respons, keurig toch :slight_smile:
Oja ORIS:

16 likes

12 likes

Het horloge heeft ook bijna geen lugs …
Bij mij op 18.5 cm gaat ook goed

10 likes

Dat klopt inderdaad en erg comfortabel :+1:t4:

In 2022 hier op het forum gekocht en sindsdien dagelijks gedragen, met de nodige ‘schade’ tot resultaat. Maar nog steeds verliefd op dit prachtige horloge.

14 likes

Knap, :saluting_face: voor zoveel standvastigheid ,is zeer zeker een goede keuze geweest zo blijkt.

Mooie nieuwe rubberen band is binnen👍🏻

14 likes

image

de nieuwe limited edition Year of Horse edition limited to 88 pieces!

7 likes