Dat telt…
Fijn.
Lekker van genieten
Dat telt…
Fijn.
Lekker van genieten
Ik vind dit zo gaaf.
Nooit zelf gehad, trekt altijd en altijd de aandacht.
Prachtig
A must have
Dankjewel man!![]()
Dit horloge kreeg ik 30 jaar geleden van mijn vrouw. Zij kreeg van mij dezelfde, maar dan één maat kleiner.
Precies, vind ik ook. En ze deden ook niet moeilijk verder dus eigenlijk gewoon goede service. Dit was eerlijk gezegd wel een lastige. Tijdens het dragen, niet nauwkeurig. In de watchwinder, geen problemen waargenomen. Weet niet wat voor een soort watchwinder ze hebben maar dit zou er een moeten zijn zijn die over meerdere assen draait en in meerdere richtingen. Anders snap ik dat het probleem terugkeerde. Je kunt niet verwachten van een horlogemaker dat deze een horloge 24 uur gebruiken (met alle risico’s van dien) om een probleem waar te nemen.
Nu 23 uur om de pols en op m’n nachtkastje en het nieuwe uurwerk loopt slechts 4 seconden voor. Keurig binnen de specificaties voor een Oris SW200-1 (wat zij noemen; kaliber 733) dus.
Voor kerst een Hirsch bandje gekregen van mijn kinderen. Twijfelde even of het donkerbruine hem niet heel klassiek zou maken en dat is zo, maar ik vind het wel mooi. Ik heb mijn kinderen toch opgevoed denk ik. ![]()
Staat hem goed ![]()
Mooie propilot…
Maar heeft iemand al de nieuwe?
Blijft gaaf he, draag m amper eigenlijk ![]()
Mooie combi met die band.
Het is de standaard meegeleverde Oris leren band, staat er zeer goed bij. Is helaas wel erg lang voor mijn polsen…
De ene oris die ik nooit had moeten verkopen… geweldig mooi.
Dat blijft toch ook een mooi horloge Youp ![]()