Oris Pointerdate 60's 31mm

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Oris Pointerdate
Diameter: 31mm
Leeftijd: 1960’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11-2023
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: Alkmaar
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt en heeft onderhoud nodig.
Soort uurwerk en kaliber: Handmatig
Vraagprijs: €300
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Wegens het toch veel te kleine maatje wordt deze niet gedragen, en mijn vrouw vind het niks. Elke dag opwinden…
Heeft wel onderhoud nodig. Hij loopt nog mooi, de small second loopt erg soepel en ook de datum en tijd verstelling gaat goed.
Echter lijkt het binnenwerk er wat lossig in te zitten, waardoor hij soms op de datum verstelling blijft staan na het terugduwen van de kroon. Met een “tikje” met de nagel valt hij meestal weer goed naar binnen, maar zo hoort het natuurlijk niet.
Vraagprijs is een richtprijs net onder wat ik er zelf voor het betaald, maar doe vooral een bod waarvan je denkt dat die passend is.

2 likes