Idd. Neemt minder ruimte in in de prullenbak
Hoi Jeroen,
Voor een vintage is dit een redelijk normale maat. We zijn misschien gewend geraakt aan de enorme grootte van horloges die momenteel op de markt zijn, maar 30 tot 34 mm was gangbaar in de jaren 50 en 60.
Even aan wennen en nogmaals… als jij de Oris mooi vindt en er blij mee bent… wat verder?
Zo is het ook. Dank je wel. Ik ga hem op een andere band doen en met plezier afwisselen met de rest.
Maar hij is zo fake als wat, lees ik … Loop jij graag met een fake horloge rond je pols? Ik zou daar problemen mee hebben.
De wijzerplaat is opnieuw (wellicht minder strak dan gewenst) opgemaakt, maar zeer zeker niet fake
Ik zou daar ook problemen mee hebben. Maar we waren er al uit dat alleen de wijzerplaat (slecht) opgemaakt is en dat het horloge verder niet nep is.
Mij ook overkomen, en de verkoper uit limburg beweerde bij hoog en laag dat het een herenmodel was. Geld wel teruggekregen van catawicki , maar eerste en laatste keer daar gekocht
Inderdaad het binnenwerk is toch een pointerdate dus dat alleen maakt het interessant als object.
Dan heb je niet heel goed gelezen
Mumbaiiii Specialll Ze hebben er weer een te grazen genomen, boefjes dat het zijn daar!
31mm, uber slechte staat en een wijzerplaat wat getekend lijkt door een kind van 3. Gelukkig heb je er niet nog meer voor betaald, lesje geleerd lijkt mij zo.