Goedenavond.
Wat vinden jullie van de Oris propilot 10 days, dit model heeft een inhouse Oris handopwind uurwerk met een powerreserve van 10 dagen
Goedenavond.
Wat vinden jullie van de Oris propilot 10 days, dit model heeft een inhouse Oris handopwind uurwerk met een powerreserve van 10 dagen
Tof, maar veuls te groot
Ik vind hem:
Goedenavond,
Mooie wijzers, mooie kast. In-house uurwerk ziet er mooi uit maar 21600 bph ten gunste van 10 dagen reserve vind ik niks, in die prijsklasse verwacht ik minimaal 28800.
Datum zit aan de verkeerde kant. Subdials dit keer niet dwars door de cijfers maar nu de cijfers dwars door de subdials (2 en 4). Leren ze het dan nooit?
Persoonlijk: ik ben geen fan van power reserve meters, ik zie zelf wel wanneer het horloge gestopt is.
Zou ik Oris kopen? Sommige modellen wel, deze niet.
Mooie klok.
Tof ding. Als 't geen handwinder was geweest was ik in de markt!
Hoewel? De prijs ligt wel een tikje boven hetgeen ik ervoor zou willen betalen. En vwb. handmatig opwinden, daar ben ik een tikje te lui voor. Ook al speelt het maar één keer per tien dagen …
Enne het branstofmetertje in je/een auto, wat vindt je daarvan?
Merk is prima. Model gaat. Maar niet geweldig, vind ik dan. Verder zou ik er geen handopwinder bij willen. Maar ook da’s persoonlijk. Als deze het voor jou helemaal is, lekker kopen!
Mooie klok, mooie kleur, helemaal niet veuls te groot. Niks mis mee, geniet ervan!
Niet verkeerd, maar ook niet wauw
Leuk ding, zou alleen kriegelig worden van de alsmaar langzaam lopende power reserve
Meeste is al voorbijgekomen om het niet te doen en wel hierom:
Ik weet voldoende
Ik heb er eentje gehad, maar 10 dagen opwinden was teveel van het goede
If you like it, go for it!
Ik zou het niet laten afhangen van meningen van anderen som alle pluspunten maar eens op!