Oris sixty-five 2021

Heb het een en ander voorbij zien komen aan nieuwe releases maar deze van Oris waren me even ontgaan.

Ik moet zeggen ik vind ze eigenlijk wel wat hebben, denk niet dat ik er snel een zal kopen maar wel gedurfd en in mijn straatje. Ik snap dat dit niet ieder zijn ding zal zijn maar wie weet komt er toch een ooit één hier voorbij.

4 likes

Ik vind dat brons met die suikerspinkleuren echt geen combinatie. Ook niet voor dames.

6 likes

Ik zie dit horloge ook niet in hele grote getale verkopen maar zie er wel een markt voor (overigens niet in die prijsklasse) het is zoet en daar moet je van houden. De Aziatische markt zal hier denk ik wel blij van worden.

Nee, ik krijg bijna kiespijn van deze zoete kleuren :dizzy_face:
Een van de weinige Oris horloges die ik niet mooi vind

1 like

Ik zie gelijkenissen met de OP’s. Of ben ik de enige? :smile:
Als ze gewoon in staal waren geweest was het heel anders denk ik. Zulke frisse kleuren in combinatie met patina gaat niet tof worden denk ik.

2 likes

Ja ik hou wel van dit soort fratsen maar denk niet dat er een grote markt voor zal zijn, toch top dat ze dit doen.

1 like

De 38 mm is nog het meest interessant. Deze maat in klassieke modellen zou wel een topper kunnen zijn.

3 likes

Ze zijn wel erg gaaf!

Grote kans dat ik de zomer in ga met de groene om mijn pols :slight_smile:

6 likes

Iets te zoet naar mijn smaak ,wel leuk om naar te kijken maar niets voor mijn pols.

1 like