Zo mooi
En hoe staat dat om de pols?
Ik kan je nu alleen onderstaande GIF bieden… zoals je ziet heb ik vandaag de 65 niet om en ik ben ook niet thuis.
De bracelet is erg fijn en van mooie kwaliteit . Ondanks de gekleurde schakels is hij niet dominant aanwezig. De 65 blijft warm en ingetogen en universeel draagbaar.
Echt een gouden combi dus!
Betwijfel of ik er nog leer aan knoop, zo geslaagd is het.
Dit bandje van Crown & Buckle nog eens op de Oris gelegd. Had het er speciaal voor gekocht maar ligt nu al te lang in de kast en staat hem voortreffelijk.
Ja ja wrijf het er maar in. Topper hoor, geniet ervan
Die keper bij de lugs, kan je die verschuiven?
Lijkt op de band van Crown & Buckle. Welk merk is het?
Het is er een van cheapestnatostraps, maar ze zijn van verassend goede kwaliteit. Het onhandige is dat je juist de keeper bij de buckle kan verschuiven, maar aan de andere kant kan je lengte van de band (en daarmee de positie van de 2e keeper) ook aanpassen.
Even wat plaatjes om het topic weer omhoog te plaatsen in de lijst…en ook uit eigen belang… gewoon omdat ik nog nooit zó blij ben geweest met een nieuwe aanwinst. Sinds 2 juli in mijn bezit en ik krijg mijn ogen er niet meer van af.
Voor mijn polsjes is de 40mm perfect. De 65 draagt groot, het ziet er verre van iellig uit.
Ook ben ik enorm van de tropic onder de indruk. Wat draagt dat lekker.
De bracelet moet ik nog op maat maken. Er moet een schakel uit maar dat durf ik zelf niet aan. Ben erg benieuwd hoe dat draagt.