Oris Sixty five only

Mijn eerste post hier, mijn eerste Swiss Made horloge. Vanmorgen aangekomen, nieuw, geregistreerd voor 3 jaar garantie en dat voor minder dan 1000 euro via Catawiki. Vind het een koopje. Vind m ook prachtig :sunglasses:

12 likes

Heb je goed gedaan!

1 like

You hate it or you love it … voor mij echt mijn go-to beach watch. De dial is super fris en vrolijk en het klokje heeft na iedere duik weer een andere patina.

Hij is bij mij de afgelopen anderhalve week in Tulum, Mexico (bijna) niet van mijn pols geweest.

14 likes

9 likes

13 likes

16 likes

Voorzichtig zonnetje vandaag!

10 likes

Toffe foto :ok_hand:

1 like

Toch spijt dat ik hem verkocht heb. Heel fotogeniek horloge ook. De stalen band is wat slank maar wel van goede kwaliteit. Heb ik er los bij gekocht.

13 likes

Crosspost :blush:

23 likes

Movember, mooi hoor! Heb zelf een BGPD Movember gehad, had ik moeten houden… :smirk:

2 likes

@MarTime heb jij iets te posten hier soms?

1 like

Toevallig wel. Aangezien ik hem nu al bijna een week non stop heb gedragen :smile:.
Draagt heerlijk, en deze uitvoering tovert bij elke blik weer een mooie (soms undercover) glimlach.

De mythe dat als een horloge in je hoofd blijft spoken en je jezelf al langere tijd op kijken betrapt, klopt dus toch:

13 likes

Plaatje

1 like

20 likes

Hoe ziet hij er nu uit???:grin:

:man_shrugging:t2: ik heb hem verkocht. De bracelet gaf echt enorm af :tired_face:.

1 like

Meen je, balen zeg! Vind deze uitvoering zelf ook echt supergaaf om te zien. Misschien moeten we het dan toch maar bij kijken laten :sweat_smile:

1 like