Oris Sixty five only

De numeral was een pre-owned bij een juwelier.
Ik heb hem vanmorgen gepast maar vond hem net te klein.
Jammer, maar omdat ik de 65 sowieso wel een gaaf model vindt heb ik uiteindelijk een 42mm model met ‘gewone’ blauwe plaat aangeschaft.

De Aquis nu ook in het echt gezien en nee, dat is niet mijn ding. Te ronde kast zonder lugs, teveel bling en de dial vond ik wat saai. Gaf mij een beetje een uitstraling van een goedkoop horloge…:frowning:

En dus, hierbij mijn NA en eerste Oris ooit.

19 likes

Nice gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

En dan svp ook gelijk een 43mm versie!

Enne, heb hem nu een paar uur om, maar wat draagt dat lekker zeg. Niet te licht, niet te zwaar. Bijna het gevoel wat een titanium horloge geeft. Voelt heel erg hetzelfde qua draagbaarheid, gewicht en bandgevoel als de DJ41 die ik heb gehad! Die droeg ook supercomfortabel.

1 like

Heel erg tof, veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooi man! Ik dacht eerst dat 42mm voor een 20cm pols best groot was, maar hij staat je heel goed! Welkom bij de Oris club! :grin:

En wat vind je van de stalen band? Die is mooi hè? Lekker soepel, stevig en toch zijdezacht haha.

1 like

Mooie aankoop, staat je goed. Wat is dat toch een topper die band. Ook qua gewichtsverdeling een erg fijne combinatie. Prijs kwaliteit gewoon top!:star_struck::+1:t2:

1 like

Heel fijne band, draagt licht en je voelt hem niet.
Ik moest weer even wennen aan de breedte (smalte!) op het eind van 15mm, want zo smal was ik niet meer gewend laatste jaar sinds ik m’n Datejust 41 verkocht heb. Die was 16mm dus bijna hetzelfde.

Nog een “paar” fotootjes dan… sorry kon het niet laten!:upside_down_face:

11 likes

Echt een heel tof horloge :ok_hand:

1 like

Doe ik nog maar een plaatje van de Dauville :wink:

14 likes

@Plees kom er maar in :hugs:

13 likes

Natuurlijk, graag zelfs :grin:

10 likes

8 likes

Supermooie dials!! :star_struck:

1 like

Dat trok mij ook al heel lang naar deze :+1: Een paar keer net misgegrepen en nu was het raak :sweat_smile:

2 likes

Ik herken de drang. Wil er ook één, in 42mm…

1 like

Geduld…image

blijft lastig :rofl:

1 like

16 likes

Mooi bandje op de laatste foto Robert! Wat is het?

2 likes

Dat is de originele strap van deze 65 :blush:

1 like

Dank, wist niet dat die origineel is :sweat_smile:

1 like