Oris Sixty five only

Endlinks sluiten 100% procent aan maar hebben 0,5 mm speling aan de bovenzijde, dus niet helemaal perfect maar ik doe het ermee. Zeker gelet op gematigd enthousiasme over OEM in combinatie met het onovertroffen draagcomfort van de jubilee.

1 like

Dank, ik heb inmiddels een oude rolex jubilee eraan geknoopt!

2 likes

ven de new vintage benadrukken

voor mij blijft deze op leer, een heerlijk ā€œwarmā€ horloge.

7 likes

Ik vind dit echt een super mooi horloge, echter wel jammer dat het met zā€™n 100m geen echte duiker is! Ben ik de enige die dit jammer vind? Is er ook een 200m duiker versie?

Gelijk heb je. Als het je niet stoort, is meer dan ā‚¬200 neerleggen voor een band overbodig.
Na een tijdje merk je die 0,5 mm niet meer.
Veel draagplezier.

1 like

wie duikt er dan met dit horloge :thinking: ik gok werkelijk niemand.
Zijn ze helemaal niet voor gemaakt, lekker ver weg houden van dat vieze schurende zand.

1 like

Niet van de 65 uitvoering, maar gewoon een schroefkroon. Dus dat zou zoā€™n vaart niet lopen.


Zwemmen en snorkelen is totaal geen probleem

2 likes

Nee, dat lijkt me ook, gezien het horloge dan hoogst waarschijnlijk kapot zou gaan :).

Als je bedoelt dat zelfs als het horloge 200m dat niemand er alsnog mee zou duiken, tja, dat is een ander verhaal!

nouā€¦dat ook weer niet :rofl: zou wat wezen zeg.
Maar persoonlijk ? Nee. Te mooi, te fijntjes. Gooi een goedkope duiker om waar je mee kan kloten, dan blijft deze mooi. Het is ook maar een naam heā€¦een " diver ".
Maar 100m is gewoon in zee, zwembad blabla dus moet geen probleem zijn natuurlijk.

1 like

Oris blijft niet enkel wat betreft het uiterlijk trouw aan het origineel, ook de 100 m hebben ze op de nieuwe versie toegepast. :wink:

4 likes

Die 200 meter zou die best aankunnen. Maar om dat nou met je 65 te doen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:Daar hebben we toch Seiko voor :rofl:

En ja @anon53002072EV leer staat de 65 eigenlijk het mooiste :heart_eyes:
Maar de bijgeleverde nato vindt ik ook een beauty.

8 likes

Nog een lumeshot :relieved:

5 likes

+1, ik heb er al heel vaak mee gezwommen.

2 likes

Oeh die bovenste is mooi zeg!

1 like

Dus dat, voor mij lekker op leder

10 likes

Nog maar een foto met de Movember nato.

7 likes

Waar blijven jouw fotoā€™s @daffie ? :wink:

2 likes

Beetje donker nog hierā€¦:hugs:

9 likes

Topper! :+1:

1 like

Crosspost :blush:


Toch maar weer op staal.

4 likes