Oris Sixty five only

Yup…flippiritus.

Serieuze noot : dit model zit in een gunstige prijsklasse tweedehands en flippert daarom makkelijk (zowel aan- als verkoop). En in die tweedehands prijsklasse is dit model bijna onovertroffen prijs/kwaliteit verhoudingsgewijs gezien (imo).

3 likes

Geen idee. Heb de mijne alweer 4 jaar, gaat nergens meer heen.

1 like

Met prei. Beide lekker.

7 likes

Haha touché :slight_smile:

1 like

Movember in december :upside_down_face:

16 likes

Wat een heerlijke NA is dit toch… Sinds gisteren niet meer van de pols geweest :no_mouth:

4 likes

Vandaag een Deauville ontvangen.
Prachtig ding maar toch echt net te groot voor mij.

Straks in het blauwe theater!
Heads up guys :metal:

Sixty Five in 't donker, moet alleen wel toegeven dat de lume van de Aquis veel beter en mooier is.

5 likes

Hier ook maar weer eens een plaatje :blush:

13 likes

Okay heren ik zoek (weer) een SixtyFive.
De ‘classic’ zwarte, 40mm, zwarte dial met de leuke 3-6-9-12 erop.
Dus wie wil deze laten gaan? :smiley:

2 likes

Dit is the shiiiiiiit . Op leer en vooral beetje richting de cognac kleur doet het m!

1 like

Met de cijfers erop vind ik persoonlijk zo’n afknapper op deze. Zo zie je maar weer smaken verschillen.

Tijd voor een plaatje van dit plaatje :sunglasses:

9 likes

Doen dan!

Dank u

1 like

Ja, die sixty-five, mooi, mooi, mooi…
Ik overweeg deze ook, 40mm, opgelegde dots, blauwe of zwarte dial. Maar heb 2 vraagjes:

• De zwarte (en groene) dial kent een variant met bronzen bezel met zwarte inlay (dus niet helemaal brons), klopt het dat deze bezel niet met de blauwe dial kan worden geleverd (kom hem niet tegen)?
  • Als ik een model met een bronzen bezel (zwarte inlay) neem, is er dan sprake van een zichtbaar patina effect na verloop van tijd of is dat zeer beperkt zichtbaar omdat het alleen de rand betreft?

Dit klopt :slight_smile:

Ja, en ligt er maar aan hoever je het door laat patineren zegmaar. En omdat het slechts de rand is is het wel makkelijk weer netjes op te poetsen.
(Een hele kast oppoetsen is best een gedoe in vergelijking)

Het groen met brons is echt een mooie combi :smiley:

(Edit: even wat aangepastj

1 like

Niet alleen de lume is mooier :wink:

2 likes

Ja, ik was al bang dat gewoon kiezen vanaf de site/plaatjes niet zou voldoen. Ga maar eens een bezoekje wagen aan de Oris Boutique en ze in levende lijve aanschouwen. Zou dan zomaar kunnen dat het die groene wordt.

Dank voor de info betreffende de bezel bij de blauwe dial! :+1:

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::smile:

1 like

11 likes