Oris Sixty five only

Deze is het toch geworden, gisteren binnengekomen:

De warme caramelbruine tonen en de bronzen bezelrand deden het hem.

Wat is de 65 toch een mooie, ranke diver!

17 likes

Ja geweldig :star_struck:echt een SUPERhorloge.
Veel draagplezier.

1 like

Lekker hoor, veel draagplezier… Mijne is lastig van m’n pols te krijgen :smile:

2 likes

Haha ja is ook echt mijn favoriete horloge. Al heb ik nu deze al de hele week om ook echt een topper. Zit heerlijk door de kastvorm en korte lug afstand.

4 likes

Iemand een Oris 65 diver met de 3/6/9/12 indexering die voor mij de lug to lug maat wilt opmeten/vertellen? :smile:

48 :+1:

Thanks kerel👍🏻

Wat een heerlijk bandje. Website gelijk opgeslagen bij mijn favoriete :ok_hand:t2:

1 like

15 likes

8 likes

14 likes

11 likes

16 likes

Whooow :star_struck:

1 like

Tis een fotogeniek horloge… maar hoe tevreden zijn jullie met de bouwkwaliteit? Viel mij wat tegen vergeleken met bijv. Sinn.

Voor een vergelijkbare brouwkwaliteit moet je naar de Aquis kijken , dat is een tank. Een Sixty Five draagt daarentegen wel lekkerder (mi) door de verfijnde bouw.

1 like

Aquis vind ik dan weer net niet mooi… te groot, te rond, te plat. Bamischijf op lugs…

Oris 65 bracelet is vooral voor mijn gevoel een beetje rammelig. Wellicht zou mijn ervaring op tropic een stuk beter geweest zijn. De kast zelf beviel me wel.

1 like

Dat is idd waar. Maar dat komt omdat deze erg dun is , de pin/tubes werken niet mee aan degelijkheid. Hij draagt wel heerlijk op staal. Na een tijdje voel je het horloge niet meer zitten.

1 like

De 43mm is idd nogal een plak. Hou de 43 en nieuwe 41mm eens naast elkaar. De Aquis 41mm is nu echt een perfecte maat :+1:t2:

1 like

Of de 39,5? Die wil ik passen binnenkort. Weet iemand de dikte verschillen in de aquis lijn? (Sorry, heb nog niet gegoogled…)