After:
Kast gerenoveerd: Opgeschuurd en lunette gepolijst, zijkanten gepolijst
Nieuw bombé glas geplaatst
Nieuwe joint
Nieuwe band, Handmade, Madras Auberge. Kleur past perfect bij de kleur van de wijzerplaat.
Kroon: nog niet vervangen…
prachtig gedaan en de band is het helemaal! je foto’s getuigen van smaak en gevoel, ik fotografeer mijn klokjes ook graag in de tuin, ik zal het konijn vragen of die poseren wil bij mn volgende aanwinst…
Erg mooi geworden! En heb je die egels in
gevangenschap???
Uiteraard niet! Deze beestjes leven in mijnen hof. (drie kleine stekelige bolletjes kwamen een week of twee geleden uit de grond gekropen)
Deze voormiddag, was er eentje van het trapje gesukkeld en van de gelegenheid maakte ik gebruik om deze foto’s te maken. (nadien heb ik 'm met een handschoen aan, teruggeplaatst)
Mooi gedaan(tu) Mooi horloge ook met een gewaagde kleur wijzerplaat.
Zelf zou ik hem niet dragen, vanwege de kleur;)
En natuurlijk die fotoos met het egeltje: erg leuk(tu)
Mooi gedaan(tu) Mooi horloge ook met een gewaagde
kleur wijzerplaat.
Zelf zou ik hem niet dragen, vanwege de kleur;)
En natuurlijk die fotoos met het egeltje: erg
leuk(tu)
Tref ik het nu even: paars is mijn lievelingskleur! (en uurwerken met paarse wijzerplaten komen nu niet erg frequent voor) Althans, ik heb er nog niet veel gezien.
Is er hier iemand die een uurwerk met paarse wijzerplaat bezit? (deze zou ik wel willen zien, uploaden die foto’s!)
Ik kocht dit uurwerk enkel en alleen voor de kleur van de wijzerplaat…omdat die goed bij de band past.
En de band…duur, ja, wat is duur? Een echte kroko, python, hagedis-band kost toch gauw 3 keer zoveel. Dus duur is relatief.