Oris , Tissot of Certina ?

Dat dacht ik aanvankelijk ook, maar je zult merken dat je daardoor gaat nadenken over welk horloge je elke dag zult dragen dragen, afhankelijk van de rest van je outfit, je bui op dat moment of wat je die dag gaat dien.
(En voordat je het weet heb koop je dan nóg een horloge en is het hek van de dam :slight_smile: )

2 likes
  • 1

Doorsparen en je verlekkeren op je komende aankoop.

Elf.

Juist, gewoon doorsparen.

Heb zojuist een Tissot besteld en een van de volgende op m’n wensenlijst is een Oris. Elk volgende horloge wat ik koop moet een upgrade zijn. Een Oris inruilen op een Certina of Tissot zie ik dan ook als een downgrade.

Bedankt voor alle reacties.

Ik vind de Oris zeker prachtig en draag hem met veel plezier.
Maar misschien kan ik er beter eentje bij kopen inderdaad.

Het is net zoals bij vrouwen, als je een blonde hebt en je ziet een leuke brunette dat je denkt, die is ook wel mooi :smile:

1 like

Ik weet toevallig nog een hele mooie Certina te koop :wink:

Heb zelf ook een Oris naast de Cettina en ik zou de Oris nooit verruilen voor de Certina.

Heb je de Tissot en de Certina ook in het echt gezien en omgehad?

Nee, zou wel beter zijn ze in het echt te zien denk ik inderdaad.

Ik zit op dezelfde lijn als @TanteRiekie . Heb zowel certina als tissot, maar deze mogen in de verkoop omdat ik wil upgraden. Oris is daarbij een van de merken op mijn lijstje.

Enig voordeel van het inruilen/verkopen van Oris zou kunnen zijn dat je dan waarschijnlijk genoeg fondsen krijgt om meerdere cerina’s en/of tissot’s terug te kopen