Oris TT1 Meistertaucher Regulateur

Hallo,

Ben benieuwd wat men vindt van dit horloge!
Misschien is er iemand die een goed(koop) adres weet?

misschien hier?

http://www.sayin-watches.com/home.php?markid=55&bildid=774&adminid=&sprache=3&seite=3

Hier zou je het ook kunnen vragen. Ze geven op elke oris 20% korting

http://www.polshorloges.net

Ik vind het wel een mooi klokje, maar persoonlijk zou ik hem nooit kopen aangezien ik geen duiker wil.

succes

ja ik ben helemaal niet weg van het merk oris,je betaald veel,en alles wat zei doen is het klokje in elkaar zetten,de rest van de productie besteden ze uit,je kan net zo goed een seiko kopen!

Lekker kortzichtig.

Die leveranciers moeten ook gewoon betaald worden. Als Oris alles zelf zou produceren dan zouden ze ook veel duurder zijn.
Denk je dat ze bij Omega ook alle wijzerplaten zelf maken.

ben ook vaak lekker kort door de bocht,maar als ze alles uitbesteden zouden ze op dit moment veel goedkoper moeten zijn,door uitbesteden bespaar je een hoop centen hoor!

en wat zou een wijzerplaat kosten van een omega,en dan bedoel ik niet voor ons,maar voor omega zelf?

hoi ik heb al een aantal duikklokkies , daarom zou ik hem er nu niet snel meer bij kopen , maar ik vind het een aardige klok 44mm en geinig met dat regelateur principe.
en voor de prijs vind ik het wel mee vallen

Ik ben helemaal weg van de duikers van Oris.

Ik ben zwaar aan het twijfelen tussen de zwarte TT1 in staal of de TT1 in titanium.

Het lukt me alleen nog niet om zoveel geld uit te geven aan een klok.
(mijn duurste was 300 euro. Ik ben een echte potter, gelukkig heet ik geen harry)

Voor het lekker even een paar mooie plaatjes!

Hartstikke mooi !! Echt wel een HORLOGE ! Wel effe wennen met aflezen.

Een nadeel voor mij: ik houdt niet zo van Titanium. In staal zou ie veel te zwaar worden.

Ik vind het ook een top-klok om te zien, heb hem onlangs nog omgehad tijdens de 2005 meeting, en dat vond ik een tegenvaller, door het titanium is hij zo licht dat het gevoel niet bij het horloge past, jammer.

Ik zou liever voor een stalen TT1 gaan.

Ruud

Goed dat jullie over het gewicht beginnen.
Wilde hem eigenlijk via internet bestellen maar ga hem nu eerst maar eens “passen”.
Ben vrij zware horloges gewend dan zal dit inderdaad vreemd aanvoelen denk ik.

Heeft iemand n idee wat de ORIS weegt in het staal.

de TT1 - 633 7533 94 54 - 44mm - 780E rubber band 880E metalen band

heeft nog steeds mijn aandacht, dus staat op de wish-list

Bij sayin staat ie voor € 675,- met stalen band…
Mooie klok hoor!

We hebben het nu ineens over de gewone TT1 diver Ref: 633 7533 94 54 die kost idd maar 675,-.
Maar de TT1 Meistertaucher Ref: 649 7541 70 64 is toch echt iets heel anders en kost 1075,-.

Dit is de Meistertaucher Ref: 649 7541 70 64

En dit de gewone TT1 Ref: 633 7533 94 54