Orloog horloge te koop

Nog laat even op Marktplaats,en kwam dit horloge tegen… ‘orloog horloge te koop’

even een linck
http://link.marktplaats.nl/453969557

Reeds verwijdert

Ik begrijp dit topic niet?

Zeemeester Schreef:

Ik begrijp dit topic niet?

Waarschijnlijk hadden we het begrepen als de advertentie nog aktief was. Of gaat het alleen om de vergissing van orloog i.p.v. oorlog?

Het horloge had een afbeelding van Adolf Hitler met swastika en de deksel was ook voorzien van een swastika. De advertentie heb ik gemeld als in strijd zijnde met de regels.

Wat voor punt de topic starter precies probeert te maken weet ik ook niet.

:X Bedankt Moebius.

Deze?

Nee, een heel lelijk kitsch ding.

nee,dit horloge was het niet > wijzerplaat droeg portret van H én van - meen ik - Himmler,maar ben niet zeker.
geen andere reden dit topic te starten dan het bijzondere van dit horloge, ik had het nooit eerder gezien. wellicht had ik inderdaad link kunnen plaatsen, maar leek me overbodig omdat een ieder zelf kan zien, nietwaar.
het horloge van bosnialove kende ik ook niet, wat is de geschiedenis van dit uurwerk ?

Doxa heeft ‘samengewerkt’ met Hitler, lol: http://fr.ioffer.com/i/watch-doxa-1940-death-head-wwii-german-adolf-hitler-208558118

Ai, nu zie ik inderdaad DOXA staan. Dat moet toch nog steeds pijn doen voor een merk

De advertentie doet het nu weer wel!
Ik ‘ken’ die gozer die dit verkoopt. een grote oplichter is het.
Hij is, net als ik, drummer en verkoopt vaak zelf geknutselde rommel als dure merkproducten, vervalst bijv. stempels op bekkens en badges van drums.
Hij is italiaan, vandaar zijn slechte nederlands en geeft zich uit voor maffioos.
Mensen die op zijn oplichtingspraktijken reageren per e-mail worden bedreigd met “ik weet je te vinden” enzo.

Pas op voor deze aso!

roelkalkboel Schreef:

Ai, nu zie ik inderdaad DOXA staan. Dat moet toch
nog steeds pijn doen voor een merk

Zo die Doxa duikers kunnen meteen van de wishlist. Scheelt ook weer geld.

Bidle heeft laatst nog een Doxa aangeschaft. Zag ik op WUS. :stuck_out_tongue: