Orsa

Wat vinden jullie van deze Orsa :

Ziet er goed uit. Zelf heb ik een Sea-Angler en ik moet zeggen dat dat kwalitatief een goed horloge is. Geen idee of dat bij deze ook zo is. Waar heb je dat plaatje vandaan?

Plaatje ziet er mooi uit, maar hoe zit de kroon? Of is hij uitgetrokken op de foto.

Is deze eigenlijk nog wel te koop, want volgens mij is het een Limited Edition. Zelf ben ik in ieder geval zeer geïnteresseerd in deze uitvoering.

Kroon is uitgetrokken op de foto, die sluit gewoon netjes aan op de kast.

Jürgen Schreef:

Ziet er goed uit. Zelf heb ik een Sea-Angler en ik
moet zeggen dat dat kwalitatief een goed horloge
is. Geen idee of dat bij deze ook zo is. Waar heb
je dat plaatje vandaan?

Ik zag hem een tijdje geleden op het Orsa Forum heb de foto toen opgeslagen.
De enige Orsa die ik nu steeds op het net te koop zie is de Monstrum met automatisch Miyota uurwerk.
Die Sea Angler van jou zie ik ook nergens te koop staan,die heeft toch een ETA uurwerk.
Heb je daar een foto van?
En ja ik vind deze 3T ook heel mooi maaaaaar waar kan je hem kopen :sunglasses:

Ik heb geen foto van het uurwerk, maar het loopt in ieder geval perfect en is netjes afgesteld. Een paar seconden na 24:00 springt de datum al een dag verder. Die Monstrum vind ik niet zo mooi. Verder staan er wel een paar foto’s op dit forum van mijn Orsa.

Misschien eens een WTB op het Orsa forum zetten, misschien dat er iemand vanaf wil.

Ziet er goed uit! (tu) Verder ken ik de modellen van Orsa eigenlijk niet zo goed.

Dit is een fraai ontwerp, mooi ding(tu)

Wow, mooie duiker Peter. Ik kende Orsa niet trouwens…

Bezel heeft mooie kleur en is lekker fors, mijn voorkeur zou toch zijn dat de zijkanten schuin afliepen.
Indices zijn erg mooi en strak. Datum onderaan (altijd mooi), maar vooral de urenwijzer vind ik super.

Mooie klok!!

Ik vind hem ook mooi maar ik had eerlijk gezegd nog nooit van het merk gehoort

gr Pieter