Oscars en horloges

Altijd leuk. En dont shoot the messenger. Ik geef er een paar :

Colman Domingo – Omega Speedmaster Moonwatch in White Gold with Diamonds (310.55.42.50.02.00)

Jeff Goldblum – Vacheron Constantin Égérie Moon Phase 37mm in Pink Gold

Robert Downey Jr – Omega Seamaster Aqua Terra Sedna Gold (220.58.38.20.99.007)

Timothée Chalamet – 1994 Cartier Baignoire ref. 1960 from the Byzantine Collection

Ed Norton - Vacheron Constantin Historiques 222 in Steel

29 likes

Leuk topic :+1:

2 likes

Dank u :slightly_smiling_face:

3 likes

De enige die in elk geval geen slechte smaak heeft is Edward Norton (vind ik dan hè), alleen jammer dat zijn horloge niet past bij de outfit (vind ik dan hè).

5 likes

Vind ik ook dan hè. :smiley:

3 likes

:point_up:

3 likes

dit is idd meer een witte-truien-banger

1 like

Image may contain Liv Hewson Clothing Formal Wear Suit Tuxedo Blazer Coat Jacket Adult Person and Accessories

Kit Connor’s TAG Heuer Monaco
Image may contain Wristwatch Arm Body Part and Person

3 likes

Jezus, wat een waardeloze outfit (inclusief het tang-op-een-varken horloge); hij kan zijn das niet eens fatsoenlijk knopen! Tjonge jonge waar zijn de dagen van Cary Grant gebleven?

Ik begin er maar niet aan om outfits van celebs te proberen te begrijpen. Daar snap ik wel vaker helemaal niks van. :sweat_smile: Maar het horloge vind ik sowieso gaaf!

1 like

Leuk om te zien. :laughing:
Enkele bevindingen:

• Geen Seiko SPB143 opgemerkt! Deze hebben ze blijkbaar over het hoofd gezien.
  • Zelfs geen enkele Seiko duiker.
  • Of enige andere duiker. Nochtans zijn het niet allemaal dress watches (met die Speedmasters, RM of Monaco). Maar blijkbaar duiken de heren en dames ‘from the red carpet’ niet graag.
  • Ik zie enkel de gevestigde merken, vooral Zwitsers.
  • Geen independents. Spijtig, nochtans zijn daar heel veel aparte dingen te vinden.
  • Om uit te blinken, zijn het dan vooral die gevestigde waarden, opgewaardeerd met goud en diamant.
  • Persoonlijk vind ik dat Jeff Goldblum met de eerste prijs mag gaan lopen. Die heeft zijn outfit aan zijn horloge aangepast, en hij kan er mee weg. :yum:
  • Eervolle vermelding voor de zoektocht van Timothée Chalamet naar zijn Cartier Bagnoire.
    My 2 cents… :sweat_smile:
1 like