Osco Parat 555 tank (met probleempjes)

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Mijn urbex hobby heeft me weer helemaal opgeslokt, waardoor de horlogehobby een beetje naar de achtergrond is geduwd. Kind van de rekening zijn enkele exemplaren die niet meer uit de box gaan komen.

Deze Osco is er eentje van. Ondanks dat ik helemaal verliefd ben op vintage tankjes, behoeft deze wat aandacht.

Het horloge stamt uit de jaren 50 en heeft de tand des tijds goed doorstaan. Echter loopt hij niet helemaal zoals het hoort. Een beetje afhankelijk van de positie kan hij behoorlijk gaan achter lopen. Dus hier is toch wel wat TLC nodig.

Verder is ie prachtig, maar hij legt het af tegen mijn zwarte Cyma tank.

Dat hij aandacht behoeft is in de vraagprijs ingecalculeerd (ik heb hem een stukje meer betaald…)

Merk en model: Osco Parat 555
Diameter: 22 x 40
Leeftijd: 50’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): nov 23
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: home made strap voor vaste lugs.
Verzendkosten of afgehaald: kan beide. Verzending voor koper of ophalen te Tielt-Winge BE
Conditie (krassen, werking etc): uiterlijk heel goed, mechaniek heeft nazicht nodig.
Soort uurwerk en kaliber: Parat kal 42
Vraagprijs: 135 euro

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Voor de handige harry’s onder ons. Het is een prachtstukje met veel potentieel!

Even weer onder de aandacht!

deze is nog beschikbaar!

Even onder de aandacht!