Oskam horlogemaker Rotterdam Top .

Deskundige horlogemaker zeker niet te duur . Fijn om met een Rotterdammer over horloges te praten , een eerlijke zaak en vakman.

1 like

Dank voor de tip. Kan je bij Oskam ook terecht met vintage van grotere merken en heel oud spul zoals dirty dozen? Schaap al lang en sinds een jaar of wat van Willegen ook accepteren alleen klokken die ze zelf als nieuw hebben verkocht.

Zijn er naast Oskam nog andere goede horlogemakers waar je terecht kan in Rotterdam?

Vandaag wederom een prachige ervaring met Dirk Oskam. Wat een vent :joy:
Eerst bellen of ie open was vandaag (zaterdag na kerstweek). Ja dus, uiteraard!
Ik kom in de winkel en zeg dat ik gebeld had. ‘Ohja, een van die overbodige telefoontjes. Je hoort te weten dat mijn Google info klopt!’ Hahaha, nou, welkom bij Oskam dus.
Anyway. De Oris van mijn dochter was opeens gestopt. Dirk schroefde hem open en zei ‘bingo, schroefje weg’. Even pielen met pincet, schroefje terug op zijn plek en resterende schroefjes nakijken en 10 minuten later had ik lopende horloge weer terug.
‘Da’s twee tientjes’. Ja doei. Heb iets meer betaald - maar nog steeds slechts fractie van wat normale horlogier zou hebben gerekend die het horloge naar Oris zou hebben gestuurd.
Wat een TOPPER!!

2 likes