Otter

2 horloges overgenomen van @Otter. Eerlijk, vlot, goed verpakt. Kortom een aanrader

1 like

@Otter (Tom) heeft van mij een Tissot parapluie overgenomen. Snelle transactie en duidelijke communicatie.
Bedankt Tom!

1 like

Goede ervaring met Tom @Otter. Vlotte deal kunnen sluiten en horloge is goed verpakt verzonden. Jammer dat Bpost er wat langer over deed, maar uiteindelijk toch goed gekomen. Bedankt Tom :grin::+1:

1 like

Bandje overgenomen van Tom, alles prima van communicatie tm verzending :+1:

Mijn vintage Oris Pointer Date aan @Otter verkocht.
Zeer prettige ervaring wat mij vertrekt en dan ook zeker voor herhaling vatbaar.
Betaling snel geregeld en een bericht bij ontvangst.

1 like

Bijzonder goede ervaring met @Otter. Zo wil je met iedereen zaken doen. Ondanks de problemen met BPost (meer dan 3 weken om een pakje van België naar Luxemburg te sturen!?) steeds porsitieve en snelle communicatie omtrent het gekochte horloge.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Frederick

1 like

Snelle duidelijke communicatie met @Otter. Horloge in omschreven staat.
Goede ervaring!

Maen horloge van Otter overgenomen. Zeer netjes verpakt. alles erop en eraan en erbij.

Zeer tevreden klant; kan zeker aanraden zaken met Otter te doen.

1 like

Bandje overgenomen van @Otter. Heel vlotte verzending en snelle reacties. Mooi voor elkaar!

1 like

Tissot gekocht van @Otter. Horloge in nieuwstaat met een leuke horlogebabbel. Top!

1 like

Horloge overgenomen van @Otter. Vriendelijke communicatie, razendsnelle verzending inclusief status updates.
Veel dank en heel graag tot een eventuele volgende keer!

1 like

Zonet kwam @Otter de Hamilton ophalen. Alles verliep wederom vlekkeloos. Bedankt voor de vlotte deal en de babbel! Dikke aanrader! :call_me_hand::sunglasses:

1 like

Twee weken geleden een Hamilton Khaki van @Otter overgenomen. Terugkijkend een erg prettige ervaring. Heldere communicatie vooraf, het klokje bij Tom thuis onder het genot van een kopje kunnen bekijken, precies zoals omschreven en, hoe kan het ook anders, over horloges gebabbeld. Aanrader!

1 like

Eerder vanavond een MacMeet gehad met Tom (@Otter)om hem een horloge te brengen! Ontzettend leuke eerste kennismaking weer, dat is toch ook wel het leuke van HF. Dat je leuke mensen leert kennen. Tom is zo’n leuk HF-mens. Bovendien erg betrouwbaar, vlot vwd. een deal … kortom een aanrader als je eens iets wil (ver)kopen.

Dank je wel Tom en veel plezier met je NA! :ok_hand:

2 likes

Mooie Q Timex overgenomen van Tom. Om wat verzendkosten uit te sparen hebben we gebruikt gemaakt van de hierboven genoemde McMeet en heeft @junior de Timex op de terugweg tijdens een volgende McMeet aan mij overhandigd. :sunglasses:

Deal was vlot gesloten en deze manier van afwikkelen is weer een mooie anekdote in het rijtje met HF-avonturen. @Otter is een aanrader! Enige nadeel van deze deal is dat we elkaar niet live getroffen hebben.

2 likes

JB tropic overgenomen van Tom @Otter. Snel verstuurd, mooi ding precies zoals omschreven. En netjes verpakt. Perfect dus!

1 like

Horloge verkocht aan @Otter. Betaalde super snel en is zeker een aanrader om zaken mee te doen! :grin:

1 like

Mooie Croco band van @Otter overgenomen, kijk er naar uit om deze op mijn GS te zetten! Mooie band, leuke prijs en prettige forumgenoot👌

1 like

Vandaag mijn Promaster full set mogen ontvangen van Tom @Otter, leuke communicatie gehad met Tom. Horloge voldoet aan alles zoals Tom vermelde, snel een deal gesloten en goed verpakt verzonden. Aanrader om van Tom een horloge over te nemen. :ok_hand: :+1:

2 likes

Deze week horloge verkocht aan @Otter. Soepele communicatie, geen gedoe en op tijd de franken uit Belgie ontvangen. Top Tom!

1 like